מגיש הטלוויזיה והרדיו אברי גלעד הזמין היום (ג') פדופילים לעלות לשידור בתוכניתו בגלי צה"ל. "אם במקרה אתם פדופילים, נשמח לשוחח איתכם בעילום שם, טשטוש קול ומה שאתם רוצים כי מעניין להבין", אמר גלעד בשידור חי. האזינו:
בתוכניתו ביקש לעסוק גלעד בסוגיה כי לדבריו "התופעה הזאת הולכת וצוברת ככל שהרשתות החברתיות והנגישות לאפשרות להיחשף לחומרים מן הסוג הזה וגם לפתות ילדים יותר קלה, פשוטה וזמינה, ויש תחושה של ממש התפוצצות של ההפרעה הנפשית הזאת, או הסטייה, או איך שתרצי לקרוא לזה".
בתוכנית שנקראת "השיח" ומשודרת בצהריים, גלעד שוחח עם אדם שנפגע מפדופיל וגם עם אדם שהציג את עצמו כפדופיל, אולם הוא ציין כי מעולם לא פגע באף ילד.
"זאת קללה שאני לא מאחל לאף אחד", אמר יצחק (שם בדוי) שהציג עצמו בתור פדופיל וציין כי "מעולם לא פגעתי בילד". גלעד השיב לו כי עצם אמירה זו הופכת "את השיחה הזאת ליותר אפשרית".
1 צפייה בגלריה
אברי גלעד
אברי גלעד
אברי גלעד
(צילום מסך, רשת)
אחרי השידור אמר גלעד בשיחה עם ynet: "אני חושב שפדופילים ראויים להישמע. עלה היום לשידור פדופיל שמעולם לא הורשע. זאת עדות של אדם שקיבל מתנה כל כך איומה, שחי עם הפחד מתמיד מעצמו ומהחשיפה. ההנחיה הייתה לא להעלות פדופילים שהורשעו אלא כאלה שלא פגעו בילדים. זאת הייתה אחת התוכנית החזקות ששידרתי מימיי".