חדשות כאן שידרו כתבה על המסיבה ברעים עם מרואיין שכלל לא היה שם - והתנצלו.
1 צפייה בגלריה
פול לינץ'
פול לינץ'
ניקו אוסטרוגה מתוך הכתבה בחדשות כאן
(צילום מסך: כאן)
"בשבוע שעבר שידרנו כאן כתבה על ההתמודדות הנפשית של ניצולי המסיבה ברעים. אחד המרואיינים היה ניקו אוסטרוגה. לאחר השידור התברר שהסיפור שסיפר ניקו - אינו נכון", פרסמו בתאגיד הבהרה מבחינתם.
"לפני השידור, סיפורו של ניקו אומת על ידי חלק מהמפיקים במסיבה, המטפלים במתחם וחלק מהניצולים. במשך שישה שבועות ניקו זכה לטיפולים ותרומות במרכזים שהוקמו למען ניצולי מסיבת הנובה. הריאיון עמו התקיים בתוך בית שפתח דלתותיו לשורדים, והצוות המקצועי שנכח במקום האמין שהוא אכן ניצול. כולם כנראה הולכו שולל, גם אנחנו. במהלך העבודה על הכתבה ניקו סיפק לנו תמונות, כביכול של חבריו שנרצחו", הוסיפו.
יממה אחרי פרסום הכתבה, בערוץ הטלגרם של דניאל עמרם פורסם כי תמונות האנשים שהראה ניקו בכתבה שלכאורה נרצחו - הם בין החיים וכלל לא היו במסיבה ברעים, שבה אירע הטבח הרצחני של מחבלי חמאס.
"לאחר השידור התברר שהאנשים שמופיעים בתמונות לא נכחו במסיבה, הם בריאים ושלמים ואנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה להם. ביום ראשון הגיע מידע ראשוני על פגמים בכתבה - והיא הוסרה מהרשתות. מאז ניקו גם לא משיב לפניותינו. אנחנו מפיקים לקחים מהמקרה ומבקשים להתנצל בפני הצופים על הפרסום", נמסר מטעם התאגיד.