יום העצמאות עוד רחוק, אולם ההכנות לחגיגת יום ההולדת למדינה נמצאות לקראת סיום - לפחות בכל הקשור להופעות האמנים. בערים רבות כבר סגרו את רשימת האמנים שיופיעו על הבמות בחגיגות ה-75 למדינה, אך הזמר שימי תבורי מצא את עצמו לראשונה ללא שום הצעה להופעה, ויתרה מכך - כשהוצע לעיריות, הוא נדחה.
1 צפייה בגלריה
שימי תבורי
שימי תבורי
שימי תבורי
(צילום: מוטי קמחי)
"זו הפעם הראשונה בחיים שלי שאני נמצא במצב הזה", אומר תבורי בשיחה עם ynet. "בשנים שעברו, בחודש הזה אני כבר די סגור עם ההופעות לעצמאות. עכשיו אין לי שום דבר. למה? מה, אף אחד כבר לא אוהב את השירים שלי? הנוער לשלטון".
"הזמרים הצעירים לוקחים מאות אלפים להופעה אחת, והעיריות יכולות לסגור עשרה אמנים ותיקים במחיר של זמר אחד", ממשיך תבורי, שבפברואר הקרוב יחגוג את יום הולדתו ה-70. "הם מתנהגים כאילו שאין מבוגרים. אני אחד הזמרים הטובים בארץ וכל העם אוהב אותי, אבל איך עוזי חיטמן כתב? לא באתי לשנות את העולם".
פדי ייטב, מנהלו של תבורי שאמון על שיווק הופעותיו ליום העצמאות, מספר כי "חלוקת העבודה בעצמאות מתחלקת לשניים - שליחת רשימת הזמרים על ידי ההפקה, ופניות של העיריות. תבורי הוצע כמו בכל שנה לרוב העיריות בארץ ואף אחת לא גילתה התעניינות. אין בעיה שיבואו צעירים איי-ליסטרים, אבל ברצף הבימתי יש מקום גם לאומן נוסף ולציבור גדול נוסף שאוהב את האמנים האחרים, ועלותו של שימי תבורי קטנה בהרבה יותר מעלות של אמן אחר".