הזמר והשחקן עומר דץ הלך לעולמו בגיל 30 בביתו שבגבעתיים. "בננו הבכור עומר דץ נמצא היום מת מהתקף של אפילפסיה", נמסר ממשפחת דץ, "ההלם והכאב קשים מנשוא, נודה לכם על התחשבות באבלנו הפרטי".
2 צפייה בגלריה
עומר דץ מתוך "הכוכב הבא"
עומר דץ מתוך "הכוכב הבא"
עומר דץ מתוך "הכוכב הבא"
(צילום מסך: קשת)
צביקה הדר, ששפט ב"הכוכב הבא" בעונה שבה השתתף דץ, ספד לו. "בלתי נתפס .כמה מוכשר כמה מקסים. חיבוק גדול מעומק הלב והשתתפות בצער חברינו, משפחת דץ".
דץ, בנם של משה ואורנה דץ, התפרסם כשהשתתף בעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא". את צעדיו הראשונים בתחום עשה בגיל שלושה חודשים בלבד כאשר נטל חלק בקלטת ילדים שפרסמו הוריו. בגיל שנתיים וחצי השתתף בצילומי קלאסיקת הילדים של הוריו, "איפה העוגה". בכיתה ג' הפסיק להשתתף בקלטות כי "נעשה בוגר מדי", כפי שאמר בריאיון ל"ידיעות אחרונות" ב-2010.
את שירותו הצבאי עשה דץ בלהקה הצבאית של חיל האוויר. ב-2013 הצטרף כאמור ל"הכוכב הבא", כשאת העונה סיים במקום החמישי. בהמשך למד דץ בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, סיים במחזור 2018 והחל לפתח קריירה בימתית. בין היתר השתתף בהצגות "מצדה 1942" ו"אדוני ראש המועצה" בתיאטרון הבימה, כמו גם בהצגה "ילדי בית העץ".
2 צפייה בגלריה
עומר דץ עם הוריו, אורנה ומשה, ואחיו יועד
עומר דץ עם הוריו, אורנה ומשה, ואחיו יועד
עומר דץ (מימין) עם הוריו, אורנה ומשה, ואחיו יועד
(צילום: דנה קופל)
בטלוויזיה הנחה דץ רצועה בערוץ 24 לצד קותי סבג, השתתף בסדרה "סקיי" של ניקולודיאון ובסדרה "עד החתונה". בנוסף, הקליט דץ שני סינגלים לרדיו בהפקתו של דניאל סלומון.
"התיאטרון הלאומי 'הבימה' כואב ואבל על לכתו בטרם עת של השחקן והזמר עומר דץ ז"ל", פרסמו הבימה,"עומר השתתף בהצגות הבימה 'מצדה 1942' ו'אדוני ראש המועצה'. אורנה, משה ויועד דץ היקרים, משפחת הבימה כולה אבלה עימכם. שלא תדעו עוד צער!".
דץ הותיר מאחוריו כאמור את הוריו וגם אח הצעיר בארבע שנים, יועד.