הזמר ג'ייסון דרולו מואשם בהטרדה מינית ואיומים על ידי זמרת שניסה להחתים.
1 צפייה בגלריה
ג'ייסון דרולו
ג'ייסון דרולו
ג'ייסון דרולו
(צילום: gettyimages)
הזמרת, אמאזה גיבסון (25), טוענת שדרולו (34) הציע לה חוזה הקלטות בלייבל שלו Future History, באוגוסט 2021. בנובמבר של אותה שנה החלו השניים לעבוד יחד, אולם לטענתה של אמאזה דרולו החל להפעיל עליה לחצים לשכב עמו, במתכונת של סקס תמורת הצלחה.
בשלב מסוים, כך לפי כתב התביעה, אמר לה שתידרש להשתתף בפולחן סקס מהאיטי שבמסגרתו תוקרב עז והיא תצטרך להסניף קוקאין. אמאזה גם טוענת שבמהלך העבודה המשותפת דרולו השקה אותה בכמויות גדולות של אלכוהול.
"בשלב זה של חיי, זה שובר לב", אמרה אמאזה בריאיון ל-NBC השבוע, "אני סובלת מחרדה, אני בטראומה, התמודדתי עם סביבת עבודה לא אנושית. בשלב זה חזרתי לנקודת המוצא שלי ואין לי כלום". בכתב התביעה היא גם מגוללת סדרה של התקפי זעם של דרולו במהלך העבודה עמו.
יחד עם דרולו נתבעים גם הלייבל שלו וחברת התקליטים אטלנטיק בה הוא חתום, מאחר ולטענתה של אמאזה, תלונותיה באשר להתנהגותו של דרולו לא נענו. "הוא לא רק הפר הבטחות שניתנו והפר חוזים, אלא שהאיומים שלו בפגיעה פיזית וניסיונותיו לבסס קשר מיני עם האישה הצעירה הזו שרק רצתה לפרוץ בתעשייה היו מקוממים ולא חוקיים", אמר פרקליטה של אמאזה.
בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו הכחיש דרולו את טענותיה ואמר: "אני מתנגד לכל צורה של הטרדה ונותר מחויב לתמיכה באנשים שרודפים אחר חלומותיהם. אני חותר לחיות את חיי בחיוביות, לכן אני נפגע עמוקות מההאשמות הללו".