חילופי האשמות בין מגיש הטלוויזיה גיא פינס למבקרת האופנה דורין אטיאס, בשל סיום עבודתה בתוכניתו: אטיאס הגישה נגד פינס תביעה ביום חמישי שעבר לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, כשהיא דורשת מהמגיש 470 אלף שקל בשל סיום העסקתה.
2 צפייה בגלריה
דורין אטיאס
דורין אטיאס
דורין אטיאס
(צילום: דנה קופל)
בכתב התביעה, שפורסם לראשונה באתר "ניוז 1" בסוף השבוע, טענה אטיאס באשר לאופן העסקתה כעובדת קבלן ולא שכירה, וגם על האופן שבו הסתיימה העסקתה. בכתב התביעה נטען כי החברה שמפיקה את התוכנית "ערב טוב" הורתה לאטיאס להגיש חשבוניות "באופן מלאכותי, שגוי ובחוסר תום לב, כאשר לא היה באופן העסקתה של התובעת כל סממן של יחסים קבלניים והיא הייתה עובדת לכל דבר ועניין". עוד נכתב בכתב התביעה כי חברת ההפקה "החליטה לנצל את חלומה של התובעת להפוך לדמות משפיעה בעולם האופנה".
כמו כן, הוסיפו בכתב התביעה כי חברות ההפקה שהעסיקו את אטיאס בתוכניתו של פינס פעלו ב"דרכים פסולות, בחוסר תום לב, בתחכום ובמודע על מנת להתחמק מחובותיהן לפי דיני העבודה".
2 צפייה בגלריה
יום הולדת צחי חג'ג'
יום הולדת צחי חג'ג'
גיא פינס
(צילום: ענת מוסברג)
אטיאס טוענת באמצעות עורכי דינה כי היא פוטרה בשנת 2021 במהלך משבר הקורונה ללא הודעה מוקדמת, אחרי 18 שנה, מבלי שהתקיים לטענתה הליך שימוע ומבלי ששולמו לה זכויותיה. אטיאס הוסיפה כי לא קיבלה גם פיצויי פיטורים.
פינס עצמו הגיב בחריפות לכתב התביעה ומסר: "עצוב לנו הן כמערכת ובעיקר כבני אדם על כך שדורין אטיאס יורקת בעזות מצח לבאר ממנה שתתה ושתתה במשך שנים. האמת היא שדורין אטיאס סיימה מיוזמתה את עבודתה בתוכניתנו אחרי שנעתרה להצעת עבודה אחרת שפיתתה אותה בערוץ 13 המתחרה, ולמרות אינספור ניסיונות לשכנעה להישאר עמנו, וגרוע מכך - תוך שהיא מסתירה ומכחישה במסכת של שקרים את המגעים איתה מכל מי שחשבו שהם חבריה. אלא מה? כשמצאה את עצמה מובטלת גם בערוץ המתחרה כעבור שבועות ספורים, בחרה כנראה באפשרות פרנסה חדשה - לתבוע מאיתנו פיצויים על יחסי עבודה שהיא עצמה בחרה שלא לנהל איתנו כל השנים - בהיותה עצמאית ובעלת עסק בתחום האופנה, שאותו ניהלה במקביל בכל אותה תקופה. תביעתה נטולת בסיס משפטי, יותר מזה יתברר בבית המשפט, תחת הסעיף: כפיות טובה".