"גלדיאטור 2", ההמשך של שובר הקופות המצליח, לא מפסיק לייצר כותרות ומסתמן כבר מעכשיו כאחד הסרטים המסקרנים ביותר של התקופה. עם פרסום הפרטים הראשונים על הסרט, נחשפה סוללה מרשימה של כוכבי קולנוע - בהם פדרו פסקל ("האחרונים מבינינו"), פול מסקל ("אנשים נורמלים"), דנזל וושינגטון - ואפילו ליאור רז הישראלי. אולם מי שבולט בחסרונו ברשימה זו הוא כמובן כוכב הסרט המיתולוגי, ראסל קרואו.
2 צפייה בגלריה
ראסל קרואו בפסטיבל קרלובי וארי
ראסל קרואו בפסטיבל קרלובי וארי
ראסל קרואו בפסטיבל קרלובי וארי
(צילום: Gabriel Kuchta/Getty Images)
קרואו אומנם לא יככב בסרט העתידי, אולם זה לא מונע מאנשים להמשיך להפנות אליו שאלות רבות בנושא - כך סיפר הכוכב במסגרת מסיבת עיתונאים שנערכה בפסטיבל הסרטים הבינלאומי, קרלובי וארי, המתקיים בימים אלה בצ'כיה.
"צריכים לשלם לי על כמות השאלות ששואלים אותי על סרט שאני אפילו לא נמצא בו", התלונן קרואו, "אני לא יודע כלום על צוות השחקנים או על העלילה. הדמות שגילמתי כבר קבורה עמוק באדמה. אני כן יודע שאם רידלי סקוט החליט לביים סרט המשך יותר מ-20 שנה מאוחר יותר, היו לו בטח סיבות טובות. אני לא יכול לדמיין שהסרט יהיה פחות ממרהיב...אני מודה שזה גורם לי קצת לקנא, כי זה מזכיר לי שהייתי צעיר ואת המשמעות של הסרט בחיי".
קרואו, שבקרוב יככב ב"קרייבן הצייד" מבית מארוול ובסרט נוסף שעוסק בסיפורו של פושע המלחמה הנאצי הרמן גרינג, שוחח במסיבת העיתונאים גם על פרויקטים תיעודיים שלו שטרם יצאו. "אוכל להוציא אותם רק לאחר ייעוץ משפטי, וזה מפספס בעיניי את כל הנקודה", אמר והוסיף בהומור: "אולי אצטרך לחכות שכמה אנשים ימותו בשביל זה".
הכוכב התייחס גם לכך שיחגוג את יום הולדתו ה-60 בשנה הבאה, ואמר: "אני בתקופה שבה אני עומד מול המראה ושואל את עצמי 'מי זה לעזאזל?'. אני מעדיף לקחת את רידלי סקוט [במאי "גלדיאטור" בן ה-85] כמודל השראה - הוא עדיין מגלה דברים חדשים תוך כדי עבודה. או שפשוט אפרוש ולא ישמעו ממני יותר, לא החלטתי עדיין מה זה יהיה. אלו שתי אופציות אפשריות בהחלט".
2 צפייה בגלריה
מתוך "גלדיאטור"
מתוך "גלדיאטור"
מתוך "גלדיאטור"
(באדיבות yes)
"גלדיאטור 2" מהווה כאמור המשך של הסרט הראשון משנת 2000, שהפך ללהיט גדול והזניק את הקריירה של קרואו - ואף זיכה אותו בפרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר. וכמו את קודמו, את הסרט יביים סקוט הבריטי ("הנוסע השמיני", "בלייד ראנר"). הפקת הסרט החלה בחודש שעבר, אולם ב-7 ביוני דווח כי התרחשה תאונה על סט הצילומים שבמרוקו, שהובילה לפציעתם של שישה אנשי צוות. "צוותי הרפואה שנמצאו במקום פעלו במהירות, ומי שנפגעו באופן מיידי קיבלו את הטיפול הנחוץ", נמסר בזמנו מטעם ההפקה. הסרט עתיד לצאת בנובמבר 2024.