על אף שבשנה שעברה דווח כי איילת זורר תוחלף בשחקנית אחרת בחידוש של הסדרה "דרדוויל", כעת - על פי תמונות מסט הצילומים של ההפקה החדשה, Daredevil: Born Again - נראה כי השחקנית הישראלית צפויה לשוב לתפקיד ונסה פיסק.
2 צפייה בגלריה
איילת זורר על הסט של חידוש "דרדוויל"
איילת זורר על הסט של חידוש "דרדוויל"
איילת זורר על הסט של חידוש "דרדוויל"
(צילום: Mega)
השינויים הנרחבים בקאסט של סדרת גיבורי העל התרחשו בשל המעבר שלה מנטפליקס לדיסני+. עם זאת, נודע כי הכוכב הראשי, צ'רלי קוקס, יישאר בתפקידו. מי שדווח כי תחליף את זורר היא השחקנית סנדרין הולט, שהופיעה בכמה תפקידים קטנים יחסית בסדרות גדולות כמו "הומלנד", "בית הקלפים" ו"סמוך על סול".
כעת תמונות חדשות מהסט חושפות כי זורר תשוב לסדרה, אם כי טרם ידוע היקף התפקיד, ואם תהיה חברת קאסט קבועה או שמא מדובר בתפקיד אורח. על פי דיווח באתר Collider, מה שאפשר את שובה של השחקנית הם עיכובים ודחיות שחלו בהפקה.
זורר, שגילמה את פיסק, אשתו של נבל העל ווילסון פיסק (המכונה גם קינגפין) בעונות 1 ו-3, תתאחד עם חברי קאסט נוספים שיככבו גם בחידוש - שהינו חלק מהיקום הקולנועי של מארוול. בין השחקנים שישובו נמנים ווינסנט ד'אונופריו שיגלם שוב את ווילסון פיסק, וקוקס, שכבר השתתף בקטעים קצרים בתכנים אחרים של מארוול, בהם "שי האלק" ו"ספיידרמן: אין דרך הביתה".
2 צפייה בגלריה
מתוך "דרדוויל"
מתוך "דרדוויל"
מתוך "דרדוויל"
(צילום מסך)
"דרדוויל" היא סדרה המבוססת על קומיקס באותו שם ומגוללת את סיפורו של מאט מורדוק, עורך דין עיוור שיתר החושים שלו מתחדדים והוא משתמש בהם על מנת להילחם בפשע. הסדרה עלתה לראשונה בשנת 2015 בנטפליקס, ולאחר עונתה השלישית ב-2018 הודיעה ענקית הסטרימינג על ביטולה - אולם בדיסני+ החליטו לחדש אותה. החידוש סיים את שלב הצילומים, אך בשלב זה טרם ידוע מתי יעלה בשירות הסטרימינג.