עכשיו זה רשמי: חברת ההפקות של ליאור רז ואבי יששכרוף, Faraway Road, נרכשה על ידי חברת קנדל מדיה של קווין מאייר וטום סטאגס, צמד בכירים לשעבר בדיסני. על פי דיווחים בהוליווד, העסקה שמומנה על ידי חברת בלקסטון עומדת על 50 מיליון דולר.
2 צפייה בגלריה
אבי יששכרוף וליאור רז
אבי יששכרוף וליאור רז
אבי יששכרוף וליאור רז
(צילום: רפי דלויה)
החברה שבבעלות רז ויששכרוף, האמונים על סדרות כמו "פאודה" ו"פגע וברח" המשודרות בנטפליקס, מבקשת לייצר תוכן גלובלי המספק סיפורים מקוריים ובעלי השפעה לקהלים בכל רחבי העולם. בהתאם, רכישת החברה שלהם מכוונת להפקה והפצה ברחבי העולם.
חוץ מהעונה הרביעית של "פאודה", שעתידה לצאת בהמשך השנה ב-yes ושתשודר בהמשך גם באופן בינלאומי בענקית הסטרימינג, חברת Faraway Road עובדת גם על סרט בשם "מצור על בית לחם" בבימוי אנטואן פוקואה ("נקודת שוויון"), ועל מותחן ריגול לא מתוסרט עבור רשת שואוטיים.
"Faraway נוסדה כדי להביא סיפורים בינלאומיים אותנטיים ומרתקים לקהל הגלובלי", הגיבו רז ויששכרוף לרכישת החברה שלהם. "שיתוף הפעולה עם קווין, טום, בלקסטון והיוצרים המדהימים שהם חלק ממשפחת קנדל יאפשר לנו להאיץ את העשייה שלנו באופן משמעותי, תוך כדי לקיחת חלק בחברת מדיה מהדור הבא שמציבה את היוצרים בעדיפות עליונה".
2 צפייה בגלריה
דורון בן דוד (שני משמאל) ב"פאודה"
דורון בן דוד (שני משמאל) ב"פאודה"
"פאודה"
(אליה ספינופולוס, באדיבות yes)
"ליאור ואבי הם מספרי סיפורים ברמה עולמית, שמייצרים תוכן מלהיב שקולע לטעמם של קהלים ברחבי העולם באופן חוצה תרבויות ושפות", אמרו מאייר וסטאגס, מחברת קנדל מדיה. "הם בדיוק סוג השותפים שאנחנו ובלקסטון מחפשים להשקיע בהם - ואנחנו נרגשים לעבוד איתם כדי להאיץ את מסלול הצמיחה של חברת Faraway Road".