השחקן יהודה נהרי טוען כי מנחה הטלוויזיה אסי עזר הטריד אותו מינית. בריאיון לאתר "וואלה" מספר נהרי על מפגש בין השניים לפני כעשר שנים, במהלך ההכנות לסדרת הטלוויזיה "להיות איתה", אותה יצר עזר.
2 צפייה בגלריה
יהודה נהרי הלוי
יהודה נהרי הלוי
יהודה נהרי
(צילום: ליהי קרופניק)
"נתקלנו אחד בשני ברחוב בשינקין. אסי אמר לי, 'יש לי תפקיד להציע לך. אני רוצה לדבר איתך על זה'. משם ההיכרות התגלגלה לסמסים. הוא אמר לי 'אני כותב סדרה שהולכת להיות בקשת, 'להיות איתה', ובר רפאלי כנראה תשחק את התפקיד של הדוגמנית, ואני חושב עליך לתפקיד הראשי מולה'. עבור בחור ששיחק בסדרת נוער ולא מזמן סיים לימודי משחק, ופתאום לשחק בתפקיד כזה מול בר רפאלי - זה חלום".
"הוא הזמין אותי לבית שלו... הגעתי לדירה, מאוד נרגש… התיישבנו בהתחלה על הכורסאות, אחד מול השני. הוא דיבר איתי על התפקיד, על הסדרה ועל מי הולכת לגלם את הדוגמנית. אז הוא הציע את התפקיד לבר רפאלי ואני כבר מתחיל לפנטז".
"באיזשהו שלב, אחרי 30-20 דקות בערך, הוא עבר לספה הגדולה והתיישב. הוא הזמין אותי להתקרב, אומר לי 'תשחרר לחץ, בוא תתקרב, הכול בסדר, בוא נדבר רגע, אני רוצה להכיר אותך'. באיזשהו שלב הוא פשוט התחיל קצת לגעת לעצמו באיבר המין, והוא אמר לי: 'תראה, אני מאוד נמשך אליך, תראה למה אתה גורם לי'. אני מסתכל ואני קצת המום. אמרתי לו: 'אני ממש לא מעוניין'. הוא אמר לי: 'מה, אתה לא נמשך? אתה לא רוצה?'. עניתי: 'ממש ממש לא'. באיזשהו שלב הוא התקרב אליי. כלומר, ישבתו מולו על ספה, הוא בצד אחד ואני בצד השני, רחוק. הוא התקרב אליי, הניח עליי את היד וניסה פשוט לשכנע אותי, 'בוא, תנסה, מה אכפת לך'. אמרתי לו 'לא, זה לא נעים לי, תתרחק בבקשה'. אפילו פתחתי את הלב וחשפתי את הפגיעה המינית שחוויתי בילדות, פגיעה שהדחקתי עד שנות העשרים לחיי".
2 צפייה בגלריה
ערב התרמה איגי
ערב התרמה איגי
אסי עזר
(צילום: ענת מוסברג)
"לא רק שאסי לא חמל עליי, הוא אפילו חשב שהוא יוכל לכופף אותי שוב ולא הרפה. קמתי והלכתי לכיוון המטבח, רציתי להביא לעצמי משהו לשתות, לברוח מהסיטואציה. הוא הלך אחריי, התקרב, נצמד אליי וכאילו ניסה לדבר קצת על דברים אחרים, להרגיע אותי ולהקליל, אבל אני רק ניסיתי לחמוק ממנו. חזרתי והתיישבתי על הספה, מכווץ וקפוא ממה שקורה, הוא נעמד מולי די קרוב. עדיין עמד לו. פתאום הוא הוציא את האיבר שלו ואמר 'תראה, מה, זה לא עושה לך את זה? זה לא מגרה אותך? לא בא לך?'. אמרתי לו 'לא, תתרחק'. הוא בא והתיישב, ואני עברתי שוב אל הצד השני של הספה. הוא המשיך לנסות, המשיך וחשף את האיבר שוב".
"אני ישבתי שם, בפגישה שאמורה להיות פגישה מקצועית, שבה אנחנו אמורים לדבר על תפקיד לסדרה שלו, ושאלתי את עצמי איך זה יכול להיות שאני נמצא עוד פעם בסיטואציה כזאת, שבה אני מרגיש חסר אונים. אני מרגיש כמו אותו ילד קטן בן 8 שהותקף מינית. שאלתי את עצמי מה יש בי שגורם לאנשים לעשות לי את זה. שאלתי את עצמי למה אני לא מעיף לו סטירה? למה אני לא לוקח את הרגליים שלי והולך משם? למה אני קפוא? משהו בתוכי רצה לגרום לו להרגיש בסדר עם כל זה. לא רציתי לשרוף את הסיטואציה, לא רציתי לשרוף אותו".
לפי הפרסום ב"וואלה", נהרי עבר בדיקת פוליגרף ויצא דובר אמת. בנוסף הוגשה תלונה במשטרה, אולם היא נסגרה. אסי עזר מסר בתגובה: "פגשתי את יהודה לפני למעלה מעשר שנים בביתי לפגישה חברית ונעימה שבמהלכה אף התנשקנו. כל שאר הדברים שמתוארים בכתבה לא קרו מעולם".
מקשת, שם אסי עזר משמש כאחד המגישים הבולטים בערוץ, נמסר בתגובה: "שמענו על המקרה לראשונה לפני מספר שעות בעקבות פניית 'וואלה'. להבנתנו אסי מכחיש את הפרטים האמורים ובכל מקרה הנושא נמצא כעת בבירור".