סדרת הטלוויזיה "קופה ראשית" נפרדת מרס"ר (במיל') שי טרמין שהיה חלק מצוות ההפקה בעונתה הרביעית, ונפל בקרבות בדרום רצועת עזה.
"שי שלנו איננו. עוזר ההפקה האהוב כל כך. תמיד חרוץ, תמיד עם חיוך צנוע, אף פעם לא מתלונן, הראשון שמגיע והאחרון שהולך, וכמובן החתיך של ההפקה", נפרד ממנו יניב זוהר, מיוצרי הסדרה. "תמיד תהיה חלק ממשפחת 'קופה ראשית' נשמה גבוהה שכמוך".
2 צפייה בגלריה
"קופה ראשית", עונה 4 עם שי טרמין ז"ל שנפל עזה
"קופה ראשית", עונה 4 עם שי טרמין ז"ל שנפל עזה
"קופה ראשית", עונה 4 עם שי טרמין ז"ל שנפל עזה
טרמין ז"ל, לוחם בגדוד 6623, נפל בקרבות ברצועת עזה בסוף השבוע האחרון והוא בן 26. מאות בני אדם השתתפו היום (א') בהלווייתו שנערכה בראש פינה. אימו שלומית ספדה לו: "זה לא נתפס ולא הגיוני לכתוב עליך בזמן עבר כי תמיד היית מלא שמחה וחיים. תמיד תמכת ועזרת לכולם בכל שלב בחייך בבית, בבית ספר, בצבא, בשנה שעברה שאחיך הצעיר חלה בסרטן. שי שלי אלוף שלנו נולדת כגיבור ונפלת כגיבור שלנו".
"משפחת 'קופה ראשית' מצטערת להודיע על מותו של שי טרמין, שהיה עוזר הפקה מסור בעונה הרביעית ואיש שיחה שנגע בלבבות של כולנו!", נמסר מטעם הפקת התוכנית, "שי נפל בעזה ביום שישי האחרון, ומאז אנו כואבים את לכתו. שי היה אחד שעוזר לכולם, נותן מעצמו, איש שיחה, לב ענק ואף הספיק להצטלם במספר סצנות שונות בעונה הרביעית, גם בהופעה של חיים משה. השחקנים והצוות וההפקה כולה עצובה ובוכה ומוסרת תנחומים למשפחה ולחבריך הקרובים. יהי זכרו ברוך".