שנתיים לאחר ההאשמות נגדו על התעללות מינית ואף אונס, שלמעשה שמו סוף לקריירה הקולנועית שלו, השחקן ארמי האמר מנסה לספר את הצד שלו בסיפור. בריאיון שהעניק למגזין "אייר מייל" הוא מגלה ששקל להתאבד לאחר התפוצצות הפרשה וחושף כי כומר התעלל בו מינית כשהיה בן 13.
2 צפייה בגלריה
ארמי האמר
ארמי האמר
ארמי האמר
(צילום: AP)
האמר היה נתון לחקירה של משטרת לוס אנג'לס לאחר שהואשם באונס, כשהוא דוחה את כל ההאשמות נגדו, אולם הודה שהתעלל רגשית בבנות הזוג שהכיר דרך הרשת. מעבר לכך, תכתובות של הודעות שנחשפו גילו שלהאמר יש פטיש קניבליסטי ובריאיון הנוכחי טען שהעניין שלו ב-BDSM נובע מאותו מקרה של התעללות שעבר בעת שהיה נער מתבגר.
"זה הציג בפניי מיניות בצורה שהייתה לחלוטין מחוץ לשליטתי", הוא סיפר בריאיון. "הייתי חסר אונים באותה סיטואציה. לא הייתה לי שום שליטה. לכן הרצון שלי היה להעביר את השליטה במצב אליי, מבחינה מינית".
בעקבות שורת החשיפות בעניינו, האמר ("הרשת החברתית", "מוות על הנילוס") פוטר משורה של פרויקטים שאליהם לוהק ולחלקם אף הצטלם, בהם "חתונה אש!" בכיכובה של ג'ניפר לופז, שיצא לאקרנים לפני כחודש, ושם הוא הוחלף על ידי ג'וש דוהמאל. האמר המושמץ גם פוטר על ידי הסוכנות שלו, ובחודשים האחרונים נאלץ לעבוד כאיש מכירות באיי קיימן וטופל כתשעה חודשים במוסד שיקומי. בשנה שעברה שוחררה הסדרה התיעודית "הסודות של משפחת האמר", שגוללה את קורות המשפחה וגם את מפלתו של השחקן, כשחלק מהנשים שהאשימו אותו דיברו על כך בפנים גלויות.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הסודות של משפחת האמר"
מתוך "הסודות של משפחת האמר"
מתוך "הסודות של משפחת האמר"
(צילום מסך, דיסקברי +)
"נכנסתי לים ושחיתי הכי רחוק שיכולתי וקיוויתי שאטבע, שסירה תפגע בי או שכריש יאכל אותי", התייחס האמר למחשבות האובדניות שחלפו בראשו. "ואז הבנתי שהילדים שלי עדיין נמצאים על החוף ושאני לא יכול לעשות את זה להם".
"ניהלתי יחסים עם הנשים הצעירות הללו שהיו באמצע שנות העשרים שלהן ואני בשנות השלושים שלי", הוסיף בנוגע להאשמות נגדו. "הייתי שחקן מצליח באותו זמן. הם שמחו אפילו רק להיות לצידי והיו אומרות כן לדברים שאולי לא היו משיבות אליהם בחיוב אם זו לא הייתה הסיטואציה. זה היה המימוש של הכוח שלי.
"אני כאן כדי להודות שטעיתי, לקחת אחריות על העובדה שהייתי חרא, שהייתי אנוכי, שהשתמשתי באנשים כדי להרגיש טוב יותר, ואחרי שסיימתי המשכתי הלאה", הוא אמר ודחה את הטענות שלפיהן עבר על החוק. "עכשיו אני בריא יותר, שמח יותר, אדם יותר מאוזן. אני מסוגל להיות כאן עבור הילדים שלי בדרך שמעולם לא הייתי יכול. אני באמת אסיר תודה על החיים שלי, ההחלמה שלי ועל הכול. מה שהיה - היה, אני לא יכול למחוק את זה".
עוד אישר האמר את הדיווחים שעלו לפני מספר חודשים שבהם נטען כי רוברט דאוני ג'וניור עזר לו ותמך בו בזמן המשבר הקשה שעבר והתקופה שלו בגמילה. "יש דוגמאות בכל מקום לאנשים שעזרו לי", אמר. "רוברט היה אחד מהם, מאותם אנשים שעברו דברים דומים ומצאו גאולה בדרך חדשה. וזה, כך אני מרגיש, ולתחושתי זה מה שחסר בתרבות הביטול שלנו. ברגע שמישהו עושה משהו לא בסדר - הוא מנודה לעד. אין שום סיכוי לשיקום עבורו. כשזרקו מישהו כמוני ללהבות כדי להגן על עצמם, כל מה שהם עשו זה ללבות את האש. ואותה אש עכשיו יצאה משליטה והולכת לשרוף את כולם".