הזמרת נינט טייב הסעירה אמש (ה') את הרשתות החברתיות אחרי שראתה אדם שמצלם בניינים בתל אביב - המשטרה הודיעה הבוקר: הוא אותר, יהודי בן 21, אין חשד לפח"ע.
3 צפייה בגלריה
נינט טייב
נינט טייב
נינט טייב
(צילום: ענת מוסברג)
טייב כתבה אתמול בחשבון האינסטגרם שלה כי "לפני כמה רגעים, הייתי בשכונה מאוד מרכזית בתל אביב, יצאתי מבניין וראיתי מישהו חשוד, ממש חשוד, העיניים שלו בישרו לי רעות, אחרי רגע, הוא הוציא טלפון והתחיל לצלם את כל הבניינים".
הזמרת המשיכה בתיאור האירוע, עדכנה שצילמה את האדם ואף דיווחה למשטרה. הדיווח הזה של טייב מגיע אחרי בהלה ברשתות החברתיות על אנשים שמצלמים בניינים בערי המרכז, כשהמשטרה ודובר צה"ל הודיעו שאין חשד לאירועי טרור בכל המקרים שנבדקו.
3 צפייה בגלריה
נינט טייב מבהירה.
נינט טייב מבהירה.
נינט טייב מספרת על המקרה החשוד.
(מתוך האינסטגרם)
במשטרה הבהירו כי גם במקרה של טייב לא מדובר בחשד לאירוע חבלני: "מדובר ביהודי בן 21, לא אירוע פח"ע. יובא לתשאול מדוע צילם", אמרו גורמים שם. עוד הוסיפו מהמשטרה כי הם "קוראים לציבור להמשיך לגלות עירנות ולדווח למוקד 100 על כל אירוע חריג. על מנת שלא לייצר תבהלה, המשטרה מבקשת מהציבור שלא לפרסם ברשתות או לשרשר הודעות או תמונות, אלא להעבירן לטיפול משטרתי ללא דיחוי".
בשיחה עם ynet שחזר החשוד מהפוסט את הגרסה שלו לאירועים, "אני חייל בודד", אמר, "עליתי לפני כמה שנים מדרום אמריקה. לא התכוונתי להלחיץ. אני גר בתל אביב ויש מקומות תיירותיים, בניינים מיוחדים וחנויות שאני מצלם כבר הרבה זמן כצלם חובב. ראיתי שהיא העלתה פוסט. אני ממש מבין את הלחץ, אבל היה כדאי לבדוק קודם עם המשטרה לפני שמפרסמים באינטרנט".
עוד הסביר שלאחר המקרה הוא שלח לזמרת הודעה באינסטגרם, שבה הבהיר את שהתרחש והוסיף כי "לא שמתי לב שבגלל המצב אנשים לחוצים ואני מבין את זה. סליחה על הבעיות שעשיתי. זו לא הייתה הכוונה שלי", לדבריו נינט טרם השיבה להודעה. עוד הוסיף בשיחה כי "הבוקר המשטרה הגיעה אליי הביתה ובדקה הכול והבינה שלא הייתה לי שום כוונה רעה. אני מקווה שהיא תמחק את הפוסט כדי לא להמשיך וליצור פאניקה בציבור".
בפוסט שפרסמה הזמרת היום בעקבות המקרה, כתבה: "נאמר לי שכל אירוע כזה שמגיע לאנשי המשטרה נבדק ונחקר עד העצם, וכרגע נאמר שאין חשד. בעקבות הפוסט יהיו תגבורות נוספות ברחובות". למי שטענו כי הפוסט שלה הגביר את החרדה הגיבה, "אני מצטערת, אני מעדיפה להיות זהירה וקצת יותר חרדה מאשר מרוסקת מעוד אסון. מתנצלת בפני כל האנשים שעברו לילה לבן", והוסיפה "מפצירה בכולנו להישאר ערניים, לפקוח עיניים".
3 צפייה בגלריה
ההבהרה לאחר הפוסט.
ההבהרה לאחר הפוסט.
ההבהרה לאחר הפוסט.
(מתוך האינסטגרם)
פורסם לראשונה: 10:02, 20.10.23