גבר בן 33 נעצר לאחר שהואשם ברצח הקשור במותו של הראפר טייקוף שנורה למוות לפני חודש - כך הודיעה היום (ו') משטרת יוסטון במסיבת עיתונאים. כמו כן, אתר "וראייטי" מדווח כי נעצר גם בחור בן 22 על החזקת נשק שלא כחוק באותה התקרית.
2 צפייה בגלריה
טייקאוף
טייקאוף
טייקאוף
(Photo by Jordan Strauss/Invision/AP)
מפקד משטרת יוסטון הכריז במסיבת העיתונאים כי העצורים הם פטריק חביאר קלארק (33) שנעצר אמש, וקמרון ג'ושוע (22). "איבדנו אדם טוב" הוסיף פינר ששוחח עם משפחתו של טייקאוף והודה לה על הסבלנות שהפגינה במהלך החקירה.
כזכור, הראפר נורה באחד בנובמבר מחוץ לאולם באולינג ביוסטון שם בילה עם דודו, וחברו להרכב, קוואבו. שוטרים שהגיעו למקום דיווחו כי היו שם 40 או 50 איש כשהתרחש הירי, קוואבו לא נפגע, אך שני אנשים נוספים פונו לבית החולים עם פצעי ירי.
במסיבת העיתונאים, אישר גורם במשטרה כי טייקאוף היה עובר אורח תמים שנהרג כתוצאה מוויכוח שלא היה שותף לו. "זו הייתה מסיבה פרטית שבה הימרו כסף על משחק קוביות. לאחר מכן התפתח ויכוח מחוץ לאולם הבאולינג שהוביל לירי. טייקאוף לא היה מעורב בהימורים ולא בוויכוח, ולא היה חמוש. הוא היה עובר אורח תמים", נמסר בהצהרה. ראש העיר יוסטון, סילבסטר טורנר הגיב גם הוא לתקרית ואמר: "יותר מדי צעירים, ואהיה יותר ספציפי - צעירים שחורים - הורגים צעירים אחרים. זה חייב להפסיק".
2 צפייה בגלריה
מיגוס, טייקאוף
מיגוס, טייקאוף
מיגוס, טייקאוף
(AP Photo/Chris Pizzello)
הראפר שנולד בג'ורג'יה ב-1994 בשם קירשניק קארי בול, החל את דרכו המוזיקלית עם שלישיית מיגוס עוד ב-2008. עשרה ימים לאחר מותו נערך לזכרו אירוע בארנה בעיר הולדתו, אטלנטה, שבו נכחו חברים משפחה, מעריצים וקולגות מתעשיית המוזיקה. אמנים בהם דרייק וג'סטין ביבר נשאו נאומים מרגשים יחד עם חברי מיגוס - קוואבו ואופסט, אל מול קהל של 21 אלף איש.