אחרי 11 שנה, תמר איש שלום נפרדה הערב (שני) מהגשת המהדורה המרכזית של חדשות רשת, ותעבור להגיש את חדשות השבת בערוץ.
"הפרידה הגיעה, זו הייתה המהדורה האחרונה שלי אחרי 11 שנים", אמרה איש שלום בסיום השידור. "אלה היו 11 שנים עמוסות, עברנו הרבה ביחד… לשבת כאן בכיסא הזה הייתה זכות גדולה ואחריות גדולה. כשהחדשות ממילא כל כך טעונות ולא פעם קשות, השתדלתי לתווך לכם את המציאות המורכבת לא פעם, המבלבלת ומלאת הספינים והאינטרסים, ברוגע, בענייניות, לפעמים ברכות".
איש שלום הוסיפה כי "בשנים האלה שאפתי להישאר נאמנה לכם, הצופות והצופים, נאמנה לעצמי ולאתיקה העיתונאית… נהניתי מכל רגע. בהצלחה רבה הילה". צפו בנאום הפרידה שלה בשידור.
2 צפייה בגלריה
תמר איש שלום
תמר איש שלום
תמר איש שלום
(צילום מסך, רשת)
מי שתיכנס לנעליה של איש שלום היא הילה קורח, שהגישה את חדשות השבת עד היום והיא תצטרף לאודי סגל בהגשת המהדורה המרכזית. את המהדורה יגישו השניים בנפרד - כך שההגשה הזוגית שהחלה לפני כשנה בלבד לא תמשיך במתכונתה הנוכחית, למעט באירועים גדולים.
איש שלום החלה את דרכה כמגישה וככתבת לילדים ולנוער בתוכניות כמו "זאפ לראשון" ו"צו פיוס". ב-1999 שירתה בגלי צה"ל ככתבת לענייני משטרה, בין היתר, והמשיכה לעבוד שם כאזרחית עד 2004. אז החלה איש שלום להגיש את תוכנית הבוקר בערוץ 10, כמו גם מבזקי חדשות. במרץ 2011 מונתה למגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10 - כיום מהדורת החדשות המרכזית של רשת.
2 צפייה בגלריה
תמר איש שלום
תמר איש שלום
איש שלום לצד אודי סגל בסיום המהדורה
(צילום מסך, רשת)
קורח החלה את דרכה המקצועית עם גיוסה לגלי צה"ל, ועם שחרורה החלה לעבוד בערוץ 10 כמגישה, מבזקנית ועורכת חדשות. ב-2007 החלה קורח להגיש את "העולם הבוקר" של רשת לצידו של אברי גלעד. ביוני 2019, אחרי 12 שנה, היא עזבה את התוכנית והחלה להגיש את "מהדורת השבת" במקום אושרת קוטלר.