מעט יותר משלושה שבועות לאחר שנודע כי השחקן ג'יימי פוקס עבר "סיבוך רפואי", ובעוד שהוא עדיין מאושפז בבית החולים, השמיע פוקס את קולו לראשונה.
"מעריך את התמיכה! מרגיש מבורך" פרסם פוקס היום (ד') באינסטגרם. מצבו הרפואי של פוקס נשמר בסוד על ידי משפחתו, והיום ב-TMZ נכתב כי מקורביו מבקשים "להתפלל לשלומו".
1 צפייה בגלריה
ג'יימי פוקס
ג'יימי פוקס
ג'יימי פוקס
(צילום: AFP)
ב-12 באפריל, בתו קורין פרסמה באינסטגרם שאביה עבר סוג של "סיבוך רפואי" ולא פירטה יותר מכך. אז כתבה: "למרבה המזל ובזכות תגובה מהירה וטיפול טוב, הוא כבר נמצא בהתאוששות. אנחנו יודעים כמה הוא מוערך ואהוב, ומעריכים את התפילות של כולם. המשפחה מבקשת פרטיות בתקופה הזו".
פוקס ובתו עובדים יחד לעתים קרובות, בין היתר בשעשועון המוזיקה האמריקני Beat Shazam שפוקס האב מנחה ומפיק, ובה משמשת קורין כדי.ג'יי. לאחרונה השניים אף כיכבו יחד עבור פרסומת של חברת אינטל.
עוד נכתב ב-TMZ כי פוקס ייעדר מהעונה הקרובה של התוכנית שצילומיה מתחילים היום, ומנחה חדש, השחקן והמגיש ניק קאנון, קיבל את התפקיד. "אני מעריך אותך, ילד", הגיב פוקס לפוסט של בתו קורין, ובו ההודעה על החלפתו של פוקס בקאנון. במקביל, גם קורין תיעדר מהעונה לאחר שהודיעה להפקה כי היא מעדיפה לשהות לצד אביה בבית החולים. השחקנית והמנחה קלי אוסבורן נבחרה להחליפה בתוכנית.
סרטו הבא של פוקס עתיד להיות Back in Action מבית ענקית הסטרימינג נטפליקס, לצידה של השחקנית קמרון דיאז. זהו הפרויקט הראשון של דיאז מאז הקומדיה המוזיקלית "אנני" משנת 2014, שבה כיכב לצידה פוקס. בשבועות שבהם נעדר פוקס מצילומי הסרט נצפו כפילי פעלולים וגוף שהחליפו אותו למספר ימי צילום כדי לא לעצור את ההפקה.
פוקס זכה לאורך הקריירה בארבעה פרסי גראמי ופרס אוסקר לשחקן הטוב ביותר לשנת 2004 על תפקידו בסרט "ריי".
פורסם לראשונה: 12:09, 03.05.23