הלם בהוליווד. השחקנית והדוגמנית הדרום אפריקנית שארלבי דין הלכה לעולמה אתמול (ב') כתוצאה ממחלה פתאומית ולא צפויה בעת שהייתה בניו יורק, כך נמסר היום בהודעה רשמית לתקשורת. דין הייתה בת 32 בלבד במותה.
2 צפייה בגלריה
שארלבי דין
שארלבי דין
שארלבי דין
(צילום: AP)
תפקידה האחרון היה בסרטו של הבמאי השבדי המוערך רובן אוסטלונד "משולש העצבות", שזכה בפרס הגדול בפסטיבל קאן האחרון וגם היה הסרט שפתח את פסטיבל ירושלים בחודש שעבר.
"משולש העצבות" נמצא גם בבחירה הרשמית לפסטיבל טורונטו הקרוב, שייפתח בתחילת החודש הבא ויוקרן בהמשך בפסטיבל ניו יורק. בחודש אוקטובר הוא צפוי לצאת לאקרנים.
"זה היה כבוד להכיר ולעבוד איתה", כתב אוסטלונד בחשבון האינסטגרם שלו. "לשארלבי הייתה אכפתיות ורגישות שהרימו את הקולגות שלה ואת כל צוות הצילום. המחשבה שהיא לא תהיה לצידנו בעתיד מעציבה אותי מאוד. בתקופה קשה זו, אני מוסר את תנחומיי לאהוביה, משפחתה וארוסה לוק".
2 צפייה בגלריה
מתוך "משולש העצבות"
מתוך "משולש העצבות"
שארלבי דין לצד האריס דיקנסון. מתוך "משולש העצבות"
(צילום: Fredrik Wenzel)
מלבד משחקה ב"משולש העצבות" לצד האריס דיקנסון ו-וודי הארלסון, דין זכורה כסיונייד, אחת הדמויות בסדרה של "רעם שחור" של רשת CW.
דין נולדה ב-1990 בקייפטאון והחלה את הקריירה שלה ב-2010 בקומדיה Spud של הבמאי דונובן מארש. היא שבה לגלם את אותה הדמות בסרט ההמשך שלוש שנים מאוחר יותר והופיעה בין היתר גם ב-Blood in the Water, Don't Sleep, An Interview with God ו-Porthole.
כדוגמנית היא הופיעה על השערים של הגרסה הדרום אפריקנית של GQ ו"אל" ב-2008 ו-2010 בהתאמה.