נטפליקס הכריזה הערב (ו') שסדרת הלהיט שלה "ונסדיי" חודשה כצפוי לעונה שנייה. ההודעה הזו הגיעה כדי לשים סוף לשרשרת הדיווחים והשמועות על כך שהסדרה תעזוב את רשת הסטרימינג ותנחת באמזון פריים.
1 צפייה בגלריה
מתוך "ונסדיי"
מתוך "ונסדיי"
מתוך "ונסדיי"
(צילום: NETFLIX)
על ההצלחה האדירה של "ונסדיי" אין עוררין. מעבר לביקורות ששיבחו את הכתיבה המושחזת ובעיקר את השחקנית הראשית ג'נה אורטגה, היא גם הפכה לסדרה דוברת אנגלית שצברה הכי הרבה שעות צפייה בנטפליקס בשבוע הראשון לשידורה, ושברה את השיא שנקבע על ידי "דברים מוזרים".
לכן הציפייה הייתה שהכרזה על עונה שנייה תקרה בהקדם - אך העיכוב והסחבת גרמו לגל של שמועות ובראשן שנטפליקס תיאלץ לוותר על הסדרה, והיא תעבור דירה לאמזון פריים. הסיבה לאותם דיווחים היא המיזוג בשנה שעברה בסך 8.5 מיליארד דולר בין אמזון ו-MGM, שהעביר בין היתר את הזכויות של "משפחת אדמס", ולכן גם את אלו של "ונסדיי", לשירות הסטרימינג המתחרה.
למרות זאת, באמזון הכריזו כבר אז שלא כל התכנים של MGM יהיו בלעדיים לשירות הסטרימינג שלהם, אמזון פריים.
ב"אינדי וואייר" נטען שעוד לפני עלייתה של "ונסדיי" לאוויר נחתם הסכם בין נטפליקס ו-MGM, שפרטיו סוכמו טרם המיזוג, שמותיר אותה מחוץ לעסקה עם אמזון.
ההודעה הרשמית אומנם הגיעה רק הערב, אך ב"האינדיפנדט" הבריטי נכתב ש"מפיקים מטעם הסדרה כבר ערכו סיורים בלוקיישנים פוטנציאליים וסיכמו עם כותבים לקראת העונה השנייה", כך שעכשיו כל מה שנותר הוא להמתין.