פחות מחודש לקראת הופעת סם סמית׳ בישראל: הפקת המופע בישראל מודיעה על ביטולה. "עקב בעיות טכניות ולוגיסטיות בלתי צפויות, ב-31 במאי לא יתקיימו מופעים בערב זה (בהם של סם סמית')", נמסר מהפקת המופע, כך למעשה ערב הפסטיבל הראשון שתוכנן - יבוטל.
1 צפייה בגלריה
סם סמית'
סם סמית'
סם סמית'
(צילום: Jo Hale/GettyImagesIL)
בהפקה מדגישים כי הופעתו של רובי וויליאמס בפארק הירקון תיערך כמתוכנן, כמו יתר ההופעות שתוכננו ליום השני של הפסטיבל, שבו צפויים לקחת חלק גם סטטיק, קאלום סקוט ומרטין גריקס.
"רוכשי הכרטיסים מוזמנים ליצור קשר עם הגוף שממנו נרכשו כרטיסי הכניסה לשם קבלת החזר מלא. כמו כן, מי שרכש כרטיסים לשני ימי הפסטיבל, ורוצה לשמור את הכרטיס לתאריך 1 ביוני 2023 - זכאי לקבל החזר בגובה 25% ממחיר הכרטיס, או לבטלו לחלוטין ולקבל החזר מלא", נמסר מההפקה על שאלת החזרי הכרטיסים.
הייתה זו אמורה להיות הפעם הראשונה שסם סמית' מגיע.ה להופיע בארץ, כשהמוזיקאי.ת (המשתמש.ת בלשון פנייה לא ממוגדרת) זוכה בחודשים האחרונים להצלחה מסחררת בזכות Unholy - שיתוף הפעולה עם הזמרת קים פטרס שכיכב במצעדים ברחבי העולם. מאז סמית' פרצ.ה ב-2012 עם השיר Latch, הוציא.ה שלושה אלבומים ולהיטים רבים - Money On My Mind, Stay With Me, I Know I'm Not the Only One, כמו גם את שיר הנושא של הסרט ג'יימס בונד, "ספקטר" - Writing's On The Wall. בנוסף, אלבומו.ה הרביעי Gloria יצא מוקדם יותר השנה.