אחד מהצמדים הוותיקים ברדיו בישראל, טל ברמן ואביעד קיסוס, הודיעו הבוקר (א') בשידור ברדיו 99 על פרידה בתום 20 שנות שידור משותפות.
1 צפייה בגלריה
אביעד קיסוס וטל ברמן
אביעד קיסוס וטל ברמן
אביעד קיסוס וטל ברמן
(צילום: רונן אקרמן)
השניים החלו את דרכם יחד ב-2002 ברדיו תל אביב. התוכנית יצאה להפוגה ושבה לשידור בתחנת אקו 99FM, שבה היא משודרת עד היום. "לא קל ולא פשוט והבטן מתהפכת מכל הכיוונים, אבל התוכנית שלנו מסתיימת בדיוק בעוד שלושה חודשים", אמר ברמן בשידור. "ב-4 במאי בעוד שלושה חודשים התוכנית שלנו מגיעה לסיומה - וזה נורא מוזר", הוסיף קיסוס.
התוכנית של ברמן וקיסוס נחשבת לאחת מהפופולריות ברדיו בישראל, והצלחת הצמד לא נעלמה מאנשי הטלוויזיה שניסו להביא אותה מהרדיו למסך הקטן, כשהשניים הנחו בין היתר את התוכנית "וייפאאוט" ו"הדור הבא 24/7", אולם אלה לא נחלו הצלחות גדולות.
"ברמת ה'מה יהיה', אין לנו עוד תשובות, אבל כשיהיו אז כמובן שאנחנו נשתף", הוסיף קיסוס בעת השידור, "התוכנית נגמרת, אנחנו לא נגמרים. החיים לא נגמרים, חשוב לזכור את זה. וגם חשוב להגיד משהו על מה שהיה - מן הסתם יש מאזינים ומאזינות שאיתנו הרבה שנים ושאנחנו מאוד אוהבים אותם, ומבחינים שיש כל מיני תנודות ושינויים. והסיפור, כמו בסיפורי פרידות, הוא מאוד מורכב, והוא מאוד שלנו ופרטי". ברמן הוסיף ואמר כי "בעולם שבו הכול בלתי סביר, אנחנו נהיה סבירים ונעשה את זה בצורה סבירה. יש בינינו קשר, כבוד הדדי, וזה באמת כמו גירושים אחרי 20 שנים וחצי".
לפי גורמים המעורים בפרטים, ובניגוד למה שהצטייר למאזינים בתוכנית, היחסים בין השניים היו לא טובים בלשון המעטה, ולא בגלל ריב ספציפי. כבר תקופה ארוכה שהם לא מסתדרים, ואכן, בענייני הפרידה כפי שאמרו בשידור יש מורכבות ולא סתם - מדובר בהסכמים משפטיים, שבו מונח הרבה כסף על הכף. זו הסיבה שהוחלט על פרק זמן של שלושה חודשים מהיום ולכן גם תשמעו על "פרידה ברוח טובה", אולם כאמור היחסים לא כפי שהיו בעבר, ושניהם רק חיפשו הזדמנות ופשרה כדי לסיים את הקשר.
ברמן בן ה-49 המשיך להגיש בטלוויזיה בנפרד מקיסוס והנחה בין היתר את "מגרש פתוח" בערוץ הספורט, "הצינור" לתקופה קצרה, ובשנים האחרונות הנחה את "היום שהיה" ברשת וכמובן את שידורי המונדיאל בשנה האחרונה בכאן. קיסוס בן ה-43 ניסה גם הוא את מזלו על המסך הקטן כששימש חבר פאנל ב"גב האומה", אולם בשנים האחרונות התמקד בלימודי הפסיכולוגיה.
רק לפני כחצי שנה חגגו השניים לתוכנית יום הולדת 20 שנה כששניהם איחלו לה "עוד הרבה שנים", אולם כאמור היום הודיעו על פרידה.