הרכב האינדי-פולק האמריקני מידלייק יגיע לישראל בפעם הראשונה ויופיע במועדון הבארבי בתל אביב ב-9 בספטמבר. ההרכב יגיע לארץ במסגרת סיבוב הופעות עולמי חדש לרגל השקת האלבום For the sake of Bethel Woods שיצא השנה. מחיר כרטיס להופעה נע בין 220 שקלים ל-250 שקלים.
1 צפייה בגלריה
מידלייק
מידלייק
מידלייק
(צילום: Barbara FG)
להקת מידלייק נוסדה בסוף המאה הקודמת בעיירה דנטון, טקסס, המקום שבו חבריה עדיין גרים ופועלים. חברי הלהקה הכירו במסגרת לימודי ג'אז, אבל מתחילת דרכם פעלו בתחומי הפולק והרוק. במהלך שנות פעילותם הוציאו חמישה אלבומים כשהאחרון יצא בחודש מרץ, לאחר הפסקה ממושכת בת תשע שנים.
בריאיון ל-ynet שנערך לפני מספר חודשים סיפר לראשונה אריק פולידו, סולן הלהקה, על כוונותיהם של חברי הלהקה להופיע בישראל בחודש ספטמבר, וכן, על ההפסקה הממושכת וכיצד חזרו לנגן יחד. "15 שנה עשינו את מידלייק, ולא היה הרבה זמן לשום דבר חוץ מזה: אלבום סולו, פרויקט צד או אפילו להתחיל משפחה. דברים היו צריכים להתאזן כדי שנחזור מהסיבות הנכונות. וזה לקח זמן", סיפר בריאיון.
עוד הוסיף פולידו שהחברים בלהקה אף פעם לא ניתקו מגע, אבל הקאמבק הסופי והמיוחל הגיע ממקום בלתי צפוי: "אביו המנוח של ג'סי, הקלידן שלנו, בא אליו בחלום והוא אמר לו: אתה צריך להחזיר את הלהקה," הוא הסביר. "זה גרם לנו לחשוב: מה אנחנו עושים? אנחנו חברים ואנחנו נהנים לעשות מוזיקה ביחד. אז עוד לא ידענו שתהיה מגפה, וכשהיא הגיעה, הבנו שממילא אין לנו לאן ללכת. אז החלטנו לחבק את המתנה שהיא אנחנו".