עד לפני שנה הוא עוד עבד כמתדלק. היום הוא חתום אצל אבי גואטה, האמרגן האגדי של שרית חדד, ועשה סולד-אאוט להופעה בהיכל מנורה, ולשלושה נוספים בהאנגר 11. בריאיון שיפורסם ביום שישי במוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות" מספר ששון איפרם שאולוב איך למרות ההצלחה המשוגעת בגיל 21, הוא אף פעם לא עבר את האודישנים לתוכניות ריאליטי. "ארבע שנים אחורה הלכתי ארבע פעמים לאודישנים", הוא מספר. "שלוש פעמים הייתי ב'הכוכב הבא', פעם ב'אקס פקטור'. לא עברתי אפילו את המיון הראשון. רק לפני הפריצה האחרונה שלי, בשנה שעברה, עברתי מיון אחד, פעם ראשונה, ב'הכוכב הבא'. את השני כבר לא עברתי. לא הגעתי אף פעם למסך. אבל זה לא ייאש אותי, נתן לי רק כוחות להמשיך. תשמע, עובדה שהלכתי כל שנה. ב-2024 כבר אמרתי 'די, מספיק'".
2 צפייה בגלריה
ששון איפרם שאולוב
ששון איפרם שאולוב
ששון איפרם שאולוב
(צילום: דניאל קמינסקי)
איפרם שאולוב מודע לזינוק המטאורי שעשה עוד לפני שהוציא את אלבומו הראשון. שלוש שנים אחרי שהתחיל לבדו בטיקטוק, ממש מאפס, הוא הספיק לסחרר את הרדיו, לצבור קהל מעריצים מרשים, להקפיץ להיטים לראש דירוגי ההשמעות, למלא שלוש פעמים את האנגר 11 בתל אביב ולהעז לפתוח הופעה בהיכל מנורה מבטחים ב־-25 באפריל, אליה נוספה הופעה נוספת ב-4 ביולי בעקבות הביקוש.
את ההופעה הראשונה שלו מול קהל הוא עשה רק קצת לפני המלחמה, בזכות גואטה. "זו הייתה הופעה של העירייה. לא היה לי שום ניסיון על במה לפני. היו לי חששות ואבי יודע להרגיע. אמר לי, 'תעשה את זה כמו גדול ותטרוף את זה'. היו לי חרדות, שאלתי את אבי, 'אתה חושב שזה נכון כבר להופיע?' בסוף נתנו 45 דקות, 15 שירים, חלקם לא מקוריים. הרגשתי פרפרים בבטן. אני שר ואנשים יודעים את כל המילים".
בריאיון הוא מספר גם על הרגע שבו הבין שהוא מצליח. "נסעתי באוטובוס בלב המפרץ למשמרת מלצרות באולם אירועים. יושבת לידי בחורה ואומרת, 'אפשר תמונה בבקשה?' זה היה הדבר הכי בתולי שיכול להיות. תמונה ממני? אה? שאלתי למה, והיא מסתכלת ואומרת לי, 'אתה שואל אותי באמת למה?' לא ענתה, וברור שהצטלמתי. הבנתי שמתחיל משהו. אני כולי לבוש מוזר, בדרך לעבודה, וזה היה רגע מדהים. אפילו עדיין לא היה מה להתלהב, כי זה לא ממש התפוצץ. חשבתי לעצמי, מה יהיה כשהשירים באמת יתפוצצו?".
2 צפייה בגלריה
ששון איפרם שאולוב
ששון איפרם שאולוב
"אני שר ואנשים יודעים את כל המילים". ששון איפרם שאולוב
(צילום: דניאל קמינסקי)
בשיחה איתו איפרם שאולוב מגלה גם שמעולם לא היה בזוגיות. "בעצם אף פעם לא הייתה לי חברה. לא היו לי קשרים. יש פניות. זה מחמיא. אני לא רואה הבדל היום בין אישה או גבר שמדברים איתי. לא אוהב לקחת את זה למקום, 'היא מתחילה איתי'. אני מעדיף לחשוב שהיא או הוא פונים אליי כי הם אוהבים את המוזיקה שלי. נשים, לא נשים. לא מדבר אליי כרגע כל הקטע הזה. אני רוצה להתמקד במוזיקה. אבל אם אתה נכנס לחיי האישיים, אז אני אוהב נשים. לא הייתה זוגיות עד היום. אם התאהבתי פעם? לא".