שבוע אחרי שהציעה אוכל למחבלים שפרצו לביתה - וניצלה, רחל אדרי מאופקים זכתה לחיבוק מנציגת ישראל לאירוויזיון, נועה קירל.
אדרי עלתה לשידור חי באינסטגרם של קירל וקיבלה תמיכה מהזמרת שנמצאת בימים אלה בארצות הברית. "אני מעריצה שלך", אמרה קירל לאדרי, "כשהכול ייגמר בעזרת ה' אני רוצה שתבואי לבקר אותי בהופעות ואני אותך, ואני רוצה עוגיות אם אפשר".
אדרי השיבה: "אביא לך קונטיינר!". אדרי גם ביקשה לשלוח מסר לעם ישראל: "אני מאחלת לכולכם שתהיה לכם רק שמחה, להיות חזקים, לא לפחד".
כזכור, מחבלי חמאס המתועבים פשטו על ביתה של רחל באופקים, וזו הציעה להם לאכול ולשתות כדי להרגיע אותם שמא יעשו לה ולבעלה משהו. "נכנסו אלינו חמישה רוטוויילרים עם קלצ'ניקוב ורימון", היא שחזרה, "התחילו להגיד 'אללה וואכבר, אני שאהיד', ואמרו לנו לעלות למעלה. אני ובעלי היינו יחד. דיברתי איתם, שאלתי אותם, 'שתיתם קפה או תה?', ואז אני אומרת לשוטרים שהיו בחוץ, אחד מהם הבן שלי, שיביאו להם לאכול ולשתות. אני ובעלי בחלום, לא מבינים מה קורה איתנו. בצהריים אמרתי להם, 'אתם רוצים לאכול צהריים?' כדי להסיח את דעתם כי פחדתי שאם הם ירגישו רעבים, הלך עליי ועל בעלי. התחלתי לדבר איתם ולהגיד להם, 'אנחנו אחים, אל תעשו את זה' ואחד אמר, 'לא, אני שאהיד' וכיוון את האקדח לבעלי. אמרתי לבעלי, 'בוא תשב לידי, נקרא שמע ישראל ואלוהים איתנו'".