15 שנה אחרי שעידו מוסרי הופיע בתפקיד בעל חנות מוצרי אלקטרוניקה ניו יורקי לצדו של קומיקאי-העל אדם סנדלר בקומדיית המוסד המצליחה "אל תתעסקו עם הזוהן", השניים שוב ישתפו פעולה.
2 צפייה בגלריה
סנדלר ומוסרי על הסט של "סנדי וקסלר"
סנדלר ומוסרי על הסט של "סנדי וקסלר"
סנדלר ומוסרי על הסט של "סנדי וקסלר"
(צילום: פרטי)
הפעם זה יקרה בקומדיית ההתבגרות You are So Not Invited to My Bat Mitzvah, המבוססת על רב המכר של פיונה רוזנבלום, וצילומיה מתרחשים בימים אלה בטורונטו. וכמו כל סרטיו האחרונים של סנדלר, ההפקה החדשה מיוצרת עבור נטפליקס.
למעשה זהו שיתוף הפעולה הרביעי של סנדלר ומוסרי. "ביום הצילומים האחרון שלי ב'אל תתעסקו עם הזוהן' ביקשתי להיפרד ממנו ואז אדם אמר לי: 'אל תדאג, יש לי דיל שלם בשבילך'. והוא אכן עמד במילה שלו", מגלה מוסרי. "מאז שמרנו כל השנים על קשר, בעיקר בחגים. החלפנו אימיילים ואיחולים. כמו כן הוא ליהק אותי ל'באקי לרסון: נולד להיות כוכב' מ-2011, אותו הפיק וכתב ול'סנדי וקסלר' מ-2017 (הזמין בנטפליקס) ובו עשיתי לצדו תפקיד קטן של צלם בשואו-ביזנס.
"להפתעתי, לפני חודשיים וחצי, המנהל האישי שלי בארה"ב גיא קוחלני התקשר אליי יום אחד מלוס אנג'לס וביקש לבדוק מתי אני פנוי בחודשים הקרובים. מסתבר שאדם סנדלר רוצה אותי לסרט הבא שלו. לא הייתי צריך אפילו לעשות אודישן. אדם מכיר אותי מספיק טוב. ואז כתבתי לו מייל, הודיתי ושיתפתי אותו בהתרגשותי. אדם פשוט מדהים. אני מת על העבודה שלו וגאה בהתקדמות שלו כשחקן, למשל ב'יהלום לא מלוטש'. הוא מענטש וכוכב כובש".
2 צפייה בגלריה
סנדלר, מוסרי ושניידר על הסט של "באקי לרסון: נולד להיות כוכב"
סנדלר, מוסרי ושניידר על הסט של "באקי לרסון: נולד להיות כוכב"
סנדלר, מוסרי ורוב שניידר על הסט של "סנדי וקסלר"
(צילום: פרטי)
מה אופי התפקיד החדש שלך? "אני אגלם את די.ג'יי שמואלי, שהוא בעצם ה-די.ג'יי בקהילה היהודית של ניו ג'רזי, וכולם לוקחים אותו לתקלט בבת מצוות. זה נס שאדם סנדלר עדיין קורא לי, במיוחד אחרי הקורונה. הוא כל פעם מזמן אותי כשיש לו תפקיד של ישראלי, שנכון עבורי. אדם מבין את ההומור שלנו. אגב, אדם הגדיל לי את התפקיד בסרט החדש, שבהתחלה היה קטן למדי. הוא כל הזמן שולח גרסאות חדשות עם סצנות נוספות".
מוסרי (44), שמיוצג בסוכנות ADD, יטוס ביום השני הקרוב לטורונטו, שם מתנהלים כאמור הצילומים. "אני נאלץ לקחת פסק זמן משתי הצגות חדשות בתיאטרון גשר: 'רוזנקרנץ וגילדנשטרן מתים', בה אני עושה תפקיד ראשי ו'(ר)אבולציה', של יעל רונן ודימיטרי שאד בהשראת ספרו של יובל נוח הררי. לנה קריינדלין מנכ"לית תיאטרון גשר פרגנה לי, עזרה לי להשתחרר ודחתה מספר הצגות. אני מחכה לנסיעה הזאת ברמות. מכל בחינה".
בסרט מופיעה גם הזמרת-שחקנית היהודייה אידינה מנזל (Glee, "לשבור את הקרח") וכן ג'קי סנדלר, רעייתו של סנדלר ובנותיהן סיידי וסאני, שחגגה לאחרונה בת מצווה, "ולכן הוא עושה את הסרט הזה", מוסיף מוסרי. את הסרט תביים סאמי כהן.
מה ההכנות שלך לתפקיד? "ביקשו ממני לא להסתפר".
יש לך מחשבות לעבור להוליווד? "אין לי מחשבות לגור בהוליווד. היום לא ממש צריך לעשות זאת - בעידן הטכנולוגיה והזום פשוט שולחים אודישנים מצולמים. מה גם שאני מעדיף להיות בעשייה בארץ, שהאפשרויות יותר רחבות".
מוסרי, או לפחות קולו, מוכר כמדבב של הדמות המצוירת האגדית בוב ספוג והספיק לאורך הקריירה להשתתף במגוון הצגות, סרטים וסדרות, כשמאז 2014 הוא חלק בלתי נפרד מהקאסט של תוכנית המערכונים המצליחה של כאן, "היהודים באים", שעונתה החמישית הסתיימה בחודש שעבר.