ארבע שנים וחצי אחרי שארבעה גברים העידו כי בראיין סינגר ("החשוד המיידי", "אקס-מן") ביצע בהם מעשים מגונים בעת שהיו קטינים, זאת במסגרת תחקיר שפורסם ב"אטלנטיק", הבמאי המושמץ רוצה לשוב לתודעה ומתכנן קאמבק.
1 צפייה בגלריה
בראיין סינגר
בראיין סינגר
בראיין סינגר
(צילום: Gety Images)
במסגרת כתבה שפורסמה אמש (ד') ב"וראייטי", סינגר חי בשנים האחרונות בישראל, הרחק מאור הזרקורים של הוליווד, ועובד בימים אלו עם סוכן במטרה למצוא משקיעים בשלושה פיצ'רים שיצולמו בארץ ובסביבתה.
אותם פיצ'רים יופקו בתקציב קטן בהרבה ממה שסינגר היה רגיל אליו, והמטרה של הבמאי, כך על פי הכתבה, היא לגייס כעשרה מיליון דולר לכל אחד מהם. בנוסף נכתב שהעלילה של אחד מהסרטים תמוקם בשנות ה-70.
במקביל, סינגר מתכנן ליצור סרט תיעודי על עצמו ועל "מאבקו", כך צוטט מקור בכתבה - ובו אמור להתייחס להאשמות נגדו ולניסיונתיו להחיות מחדש את הקריירה הגוועת.
ההאשמות נגד סינגר החלו כבר ב-1997 על הסט של "תלמיד מצטיין מדי", כששני נערים, בני 14 ו-17, הגישו תביע אזרחית נגדו בטענה שהם נאלצו להתפשט עבור אחת הסצנות. ובהמשך שני נערים נוספים הגישו תביעות דומות נגדו. כל התביעות נסגרו מחוץ לכתלי בית המשפט, כשלתובעים ניתנו סכומים שלא פורסמו בתקשורת.