35 ימים לאחר שנכנס לבית "האח הגדול", גיא איתן - מהדיירים הדומיננטיים של העונה - החליט אתמול (ב') לצאת ממנו בפתאומיות. כעת הדייר לשעבר מספר בשיחה עם ynet מה גרם לו לפרוש מהתוכנית. "הגיעו מים עד נפש, יש לי קווים אדומים שאני לא מוכן לעבור. כשראיתי שמתאגדים נגדי, הבנתי שאם הייתי נשאר הייתי חוצה כל גבול של כבוד, וזה פחות בשבילי. מטרת 'האח הגדול' היא לא לקלל ולגנוב אוכל".
4 צפייה בגלריה
גיא איתן
גיא איתן
גיא איתן
(צילום מסך, באדיבות רשת)
לדברי איתן בן ה-33, לא היה עימות נקודתי שגרם לו לקבל את ההחלטה לפרוש. "הסיבה שיצאתי זה לא דייר ספציפי. לא היה שום דבר חריג או אירוע אלים ביני לבין שניר (בורגיל, דייר נוסף בבית. ר"ב) שגרם לי לעזוב. אני, מבחינתי, כל הבית התהפך עליי. ידיי היו כבולות. ראיתי למשל את אתי, אישה מבוגרת שהייתה בדעה שלילית עליי מלכתחילה וניסתה להרעיל. כשהתנהגו איתי בבריונות זה היה בסדר, אבל כשאני טיפה הרמתי את הקול זה 'בריונות'. היא אישה מבוגרת ולא רציתי לעבור גבול.
"זה כיף להגיע לגמר, אבל באיזה מחיר? להמשיך לאכול אגרופים ולהגיד אמן? הייתי צריך לצאת על כולם אבל גם לקחת בחשבון שילדים יראו את זה בטלוויזיה, וזה לא אני. עדיף לצאת ולהישאר גבר מאשר להגיע לגמר, ולעשות דברים שמחר הילדים שיהיו לי יראו את אבא שלהם מדבר לא לעניין בטלוויזיה. כולם נהנו להתאגד נגדי כי הייתי אומר את מה שאני חושב ושולח אותם לדרכם. מיציתי את החוויה, הגשתי את מי שאני, לא רציתי לעבור את הגבול של עצמי".
4 צפייה בגלריה
גיא איתן
גיא איתן
"נהנו להתאגד נגדי כי הייתי אומר את מה שאני חושב". גיא איתן
(צילום: רן יחזקאל)
מה היה לך עם שניר בורגיל? "לא היה שום דבר אלים ביני לבינו שגרם לי לצאת. שלשום הייתה שיחה קצת לא נעימה. אני לא מסכים עם הדרך של שניר, הוא אוהב מצלמות. אני לא מכיר בני 27 שמנשקים כל בוקר 18 איש, ומצד שני לא מדברים עם אחותם שבע שנים. לא הגענו למקומות שיגרמו לי לצאת מהבית".
עוד כתבות בנושא:
אתה מדבר הרבה על זה שהתאגדו נגדך וזה היה לך פחות נעים, אבל זה גם מה שעשיתם לסתיו במשך 35 ימים. "סתיו? אני הייתי החבר הראשון שלה שנתן לה את הבמה והכבוד ואת האפשרות להראות מי היא, ולא כאחת ששופטים אותה לפי מראה. אבל היא הראתה שכולה גימיק. אני לא יודע איך הקהל משאיר אותה בבית. היא הייתה מטריפה אותנו, אמרנו לה שכשהיא תצא היא תראה את ההתנהגות שלה ותצטרך לתת דין וחשבון לילדים שלה. אני חושב שסתיו באה עם דמות בשביל 'האח הגדול' עם תוכנית מוכנה מראש: בשליש הראשון היא דמות רעה, בשליש השני היא עושה שינוי, ובשליש השלישי באה הגאולה ונהיית בן אדם טוב. זאת דמות שהיא בנתה לטובת התוכנית".
4 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
"הראתה שכולה גימיק". סתיו קצין מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך, רשת 13)
ואברהם? היחסים ביניכם ידעו עליות ומורדות. "אברהם זה בחור שעבר שינוי ואני מכבד אותו. אני לא מצטער על המריבות שלי איתו. דברים יצאו מהקשרם, כמו לדוגמה שאמרתי שאנשים עם די-אן-איי כמו שלו ירגישו נחותים - ממש לא התכוונתי לשחום עור, אלא לדי-אן-איי שלו עצמו. אני מכיר הרבה לבנים כאלה גם. אל תשכח שזה נאמר בימים הראשונים, כשאתה מודע עדיין למצלמות כך שלא הייתי אומר דבר כזה בחיים ומתכוון לגזענות. זה ממש לא נאמר מתוך גזענות. אברהם זה היחיד שאמרתי לו שהוא יהיה חבר שלי כשאצא, זה הבחור הכי גברי שהכרתי. הוא קיבל את הטבק שלי כשיצאתי. יכול להיות שטעיתי בהתנהגות איתו ואמרתי לו שאני מתנצל, אין לי בעיה עם זה".
איך ההרגשה לצאת החוצה? "אני באמת לא ידעתי כמה אני אהוב בחוץ. לא ידעתי. יצאתי וחשבתי על הנורא מכול. המשפט הראשון ששאלתי את אמא שלי זה 'כמה בושות עשיתי?'. היא אמרה לי, 'בוא תראה את כל האהבה שקיבלת'. אם יפנו אליי בכניסה השנייה אני אכנס".
4 צפייה בגלריה
אברהם אקלום
אברהם אקלום
"הדברים שלי עליו ממש לא נאמרו מתוך גזענות". אברהם אקלום
(צילום: רן יחזקאל)
אז אתה מצטער שיצאת? "לא מצטער, אבל רק עכשיו הבנתי מאיזה דבר ענקי וחווייתי הייתי חלק. אין לי בעיה לקחת שבועיים הפוגה ולהיכנס בכניסה השנייה".