עם שיר חדש שכתב עבורה נועם חורב בשם "לילה לבן", זהבה בן הגיעה לאולפן ynet radio לתוכנית של רנין בולוס ואבי שושן. ''זה שיר שמדבר על כך שכמה שאישה נשברת ועצובה וכואבת, בסוף אנחנו הכי חזקות. דווקא מהמקום הזה צומחות נשים חזקות'', אומרת בן, שגברה בדרכה על לא מעט אתגרים. האזינו לתוכנית המלאה
הזכייה שלה בעונה הקודמת של "האח הגדול" אולי החזירה אותה לפסגה וללב המיינסטרים, אבל היה לה גם מחיר. ''זה היה קשה, זה אינטנסיבי אבל אני קצת מתגעגעת. רציתי שיכירו את הבן אדם שבי. גם אחרי שאת יוצאת זה משאיר בך איזושהי צלקת".
איפה הצלקת נוגעת? לפעמים אם יש לך חרדה, פתאום אתה מרגיש שמשהו לא טוב לך... היו לי חרדות כשיצאתי".
"אמרתי שאם אני לא אוספת את עצמי ומתגברת על הדבר הזה - אני מאבדת את הקריירה שלי ואני לא רוצה שזה יקרה. עד שהגעתי לדבר הזה, אני כל כך מחובקת ואוהבת, וחיכיתי לזה כל כך הרבה. הרגשתי שנולדתי מחדש, עכשיו אני אאבד את זה? מה פתאום", היא מספרת ומוסיפה, "הבית הזה נתן לי המון ביטחון. אני מברכת על זה. אני גם פתאום מרגישה שאני מדברת על הכול, אני לא מפחדת מכלום. הכי פתוח. זה שינוי מדהים שעשיתי עם עצמי. אני לעולם לא שוכחת את הרגעים הקשים".
בן ביצעה באולפן מחרוזת שירים מרגשת, ואת השירים "מעליות" ו"אני שטה". ''הבמה זה המקום שמנתק אותי מהכול, המקום הכי בטוח שלי. וכשאני יורדת מהבמה אני פתאום מרגישה משהו מוזר, פתאום רוצה לרוץ בלילה, סתם על הכביש. כל מיני מחשבות משוגעות כאלה. אני מתגברת על זה, את חייבת לשלוט בזה''.
1 צפייה בגלריה
זהבה בן
זהבה בן
זהבה בן
(צילום: ניר אמיתי)
זהבה בן תופיע במופע חגיגי לרגל חגיגות המימונה ב -13 באפריל בזאפה פארק גני יהושע.
בכל יום חמישי בין השעות 12:00-10:00 ב-ynet radio  רנין בולוס ואבי שושן יוצרים מזרח תיכון חדש.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים