''כל שבע שנים אני אוהב לכבוש סגנון אחר של מוזיקה. אני לא גזען לשום סוג של מוזיקה. אני אוהב הכול'', כך אומר ארקדי דוכין, שהגיע לאולפן ynet radio לרגל צאת שירו החדש "בינינו" מתוך הפרויקט "המשקפיים של נויפלד", והתארח בתוכנית של רנין בולוס ואבי שושן. דוכין סיפר גם על שיתוף הפעולה עם שמוליק נויפלד וגם על השבוע הסוער במדינה סביב המאבק על המהפכה המשפטית: "מוזר שזה ממקד את עצמו כך שחלק מהעם לא אוהב חלק אחר של העם. זה מריח הפעם כמו ניצוצות של מלחמת אחים".
1 צפייה בגלריה
ארקדי דוכין
ארקדי דוכין
ארקדי דוכין
(צילום: מאור גרידיש)
"זה מתחיל כבר בבטן, בטוויטר, כשאני כותב משהו מצמידים אותי לפוליטיקה", מספר דוכין. "אני לא פוליטי. אני חברתי. אני רוצה לדבר על בני אדם. מי זה נתניהו? הוא בן אדם. כל אחד שיתיישב על כיסא ייקח משהו כי זה מאוד מפתה. אחד ייקח בחורות, אחד כסף, אחד נדל"ן, אחד טובות הנאה. איך משנים את זה? קודם כל מודעים לזה שהשלטון הוא מאוד מפתה".
אבל לדוכין ישנה גם הצעה לסוג אחר של שלטון. "זה אמור להיות שולחן עגול", הוא אומר. "אין דבר כזה קואליציה ואופוזיציה. שוברים את הדבר הזה. כל חלקי העם יושבים בשולחן עגול ותשברו את הראש. לא תשברו את הראש? שהמדינה באמת תסגור את הדלת ואנחנו לא עושים כלום, תסתדרו".
דוכין ביצע בתוכנית את השיר החדש, את "חדר משלי" ואת השיר "נאמר כבר הכל", שהוא שר ברוסית על רקע המלחמה המתמשכת באוקראינה: "השפה לא אשמה, אנשים אשמים". האזינו לפרק.
ארקדי דוכין יגיע ב-24 בפברואר לפסטיבל הג׳אז אילת וב-25 במרץ לגריי יהוד.
בכל יום חמישי בין השעות 12:00-10:00 ב-ynet radio - רנין בולוס ואבי שושן יוצרים מזרח תיכון חדש
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים