כבר 30 שנה שליאור נרקיס מפזז על הבמות, מקליט באולפנים ומופיע בחתונות, אבל הוא לא חושש מהיום שבו הכל ייגמר. "כשאתבגר ממש וארגיש שזה פתטי, שאני מבוגר מידי ולא צריך להיות על הבמה ולהקפיץ קהל אני אעצור. אשים את עצמי על במות אחרות לגמרי, אלך לכיוונים אחרים - אבל זה יהיה פחות 'ליאור חשמל'", הוא מספר לרנין בולוס ואבי שושן בריאיון ב-ynet radio לרגל יציאת האי.פי החדש שלו ומוסיף: "אני לא חושב שבגיל 60 אעשה חתונות כמו שאני עושה היום, המזל שלי בחיים שיש לי מודעות עצמית".
בגיל 46 נרקיס מרוצה מהמקום שאליו הגיע אבל גם מתחיל לפזול למקומות אחרים. "הייעוד שלי זה לצאת כל לילה ולשמח את עם ישראל. בשביל זה נולדתי. אני נהנה מהקיום שלי כזמר כל ערב, אבל מאוד אשמח לעשות עוד דברים", הוא אומר רגע לפני שביצע באולפן את להיטיו "תגידי", "אתן לך שנים" ו"כוסות ריקות".
1 צפייה בגלריה
ליאור נרקיס
ליאור נרקיס
ליאור נרקיס
(צילום: טל עבודי)
"אני מודה לאלוהים כל יום שהצלחתי להתחדש ולהישאר, 30 שנות קריירה, ועדיין יש רעב. זה קטע מטורף אצלי". לצד ההצלחה הגדולה, נרקיס לא שוכח את ההתחלה הקשה, את הביקורות המסתכלות וחוסר ההכרה שעליו נאבק. ''היו ימים שדפקתי את הראש בקיר וקיללתי את הכתב ואת מי שהביא אותו לעולם, עם הזמן למדתי לקבל ביקורת באהבה".
"אני מזרחי אסלי. איך שגדלתי והתרבות בבית. מהמאכלים, הריח והאווירה שספגת מהבית, מהחדרים. אני מת על מוזיקה מזרחית. לא הייתי יוצא מהבית בלי עופר לוי בכיס. מספר נרקיס באולפן ומוסיף מבט על עולם המוזיקה היום. "בתקופת הקלטות, היו מכניסים קלטת שלך, והיא לא יוצאת חצי שנה מהטייפ. היום אתה חי בעולם של 15 שניות, יש לך צ'אנס, קדימה, תשיר ותסיים עם זה, זה עצוב בעיניי העולם של היום". האזינו לפרק.
ליאור נרקיס יופיע ב-6 באפריל בהיכל מנורה שבתל אביב.
בכל יום חמישי בין השעות 12:00-10:00 ב-ynet radio  רנין בולוס ואבי שושן יוצרים מזרח תיכון חדש
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים