הוא רק בן 23 אבל נמצא תחת אור הזרקורים כבר יותר משש שנים - ועדיין יהונתן מרגי מרגיש שלא יודעים מי הוא באמת. הזמר הצעיר התייצב לשיחה כנה ופתוחה בפודקאסט "מחוץ לפריים" מבית ynet radio.
"לא יודעים מי זה מרגי באמת", אמר הכוכב והתייחס לשאלת שיתוף החיים האישיים וחשיפת האישיות שלו ברשתות החברתיות. "אני לא באמת מרגיש נוח לדבר ברשתות החברתיות. אני משתף את החיים שלי בכוח. מרגיש לי לא אותנטי לצלם את עצמי מדבר, זה משהו לא טבעי. אני לא אוהב להיות לא טבעי. משהו בפעולה הפשוטה של לעשות סרטון באינסטגרם, זה מרגיש לי לא אותנטי. זה תלוי בן אדם. יש אנשים שזה כן אותנטי להם".
אז מי זה מרגי באמת, נשאל הזמר שנמצא על קו ישראל ארצות הברית כדי להגשים את חלומו. "אני לא חושב שיש תשובה ברורה", ענה, "אני משתנה כל הזמן. כל תשובה שאגיד לך תהיה לא נכונה מחר. היום מרגי מאוד אוהב לצלול עמוק לכל דבר, ולהבין למה".
מרגי חשף בשיחה גם את אחד הפחדים הגדולים ביותר בחייו: "להתפשר". "אני לא אדם פשרן", קבע בנחרצות, "התפשרות היא אולי אחד מהפחדים הגדולים שלי. אני לא מאמין בהתפשרות. אני מאמין בלעשות מה שאתה עושה עד הסוף, לא לעצור באמצע".
ובזוגיות? "לא, לא חושב. בין אם זה לדבר על כל דבר ולהגיע לשורש הבעיה כדי לפתור אותה לטווח ארוך. הכול מגיע ממחשבה לטווח ארוך. התפשרות בעיניי זאת כמיהה לדרך קיצור. אני מעדיף להשקיע יותר זמן ולעשות את זה כמו שצריך מאשר לקצר את התהליך. זה לא אומר שזו הדרך הכי נכונה, אני יודע שככה אני פועל. לי זה קשה. אם אני יוצא עם משהו שאני לא שלם איתו, אני לא ארגיש בנוח שהוא יישאר שם".
מרגי חושף גם את אחת הסיבות לפרידה מבת זוגו לשעבר נועה קירל, היעדים שהציב לעצמו ולמה הוא לא חולם רק על במה אחת. האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
מרגי
מרגי
"אני לא מאמין בהתפשרות. אני מאמין בלעשות מה שאתה עושה עד הסוף, לא לעצור באמצע". מרגי
בכל יום חמישי בשעה 12:00 ב-ynet radio רן בוקר עם כל מה שלא בוער לתקשורת הישראלית לסקר
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים