"יצירה זה דבר שלוקח אותך למקומות שבחיים לא יכולת לדמיין להגיע אליהם. לפעמים הזרקור מאיר עליך ולפעמים לא, ואת צריכה לעשות את הדבר שלך. אצלי לא קיים מוצא אחר חוץ מהיצירה", מספרת מיקה קרני ב-ynet radio לרנין בולוס ואבי שושן, ומתייחסת גם להצלחה שלה בעבר. "זו הייתה תקופה אחרת, היה הרבה פחות קשה לאמן לפרוץ, למזלי. היום זה נראה לי ממש קשה. אני לא יודעת אם היום היו שמים לב אליי. יש תחרות מטורפת. באתי מהשוליים".
1 צפייה בגלריה
מיקה קרני
מיקה קרני
מיקה קרני
(צילום: מתן אשל)
קרני ביצעה באולפן את הקלאסיקה שלה "מיטשל", את "דמיון חופשי" האלמותי של יצחק קלפטר שהלך לעולמו בשנה שעברה, ואת "מסע שמאני" מהאלבום החדש. "היו לי שנים שרדפתי אחרי הצלחה, אבל בשלב מסוים נרגעים. יש מקום למוזיקאים חדשים. לי יש את המקום המכובד שלי, אני מופיעה המון ויוצרת כל הזמן. אני לא מרגישה שאני חייבת להיות במרכז כל הזמן. אני מקבלת את מה שמגיע לי באהבה".
קרני התייחסה גם ליום הסוער אתמול (ד') ברחובות תל אביב, ולתקופה הקשה במדינה. ''אני א-פוליטית לחלוטין. מה שמפריע לי זה שיש הרבה שנאה. בא לי שיהיו הפגנות בעד דברים. יש הרגשה שיש שנאה בעם שלי, וזה עושה לי לא טוב. החברים הכי טובים שלי הם דתיים. המון אנשים מסביבי פתאום שונאים דתיים. בבית שלי, כשמדברים על פוליטיקה, מתעוררת שנאה בין האנשים''.
מיקה קרני תופיע ב-23 במרץ באוזן השלישית, בקיבוץ הגושרים וב-29 במרץ במופע להקה חגיגי עם דן תורן וג'ני פנקין באוזן בר, תל אביב. האזינו לפרק.
בכל יום חמישי בין השעות 12:00-10:00 ב-ynet radio  רנין בולוס ואבי שושן יוצרים מזרח תיכון חדש.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים