אחרי 32 שנים: עירית ענבי, המנחה המיתולוגית של הגרלות מפעל הפיס, נפרדה מתפקידה בשידור חי ולא הצליחה לעצור את הדמעות: "זהו זה צופים יקרים, תודה רבה למי שליווה אותי עד כה. זה היה הבית שלי, אני נפרדת ממנו לא בשמחה רבה", אמרה ענבי בשידור, כשתחושת הפגיעות שלה ניכרת.
"זה בסדר להחליף", אמרה ענבי עם סיום המשדר בשיחה עם ynet, "זה בסדר לרענן, אבל דרך ארץ קדמה לתורה זה לא סתם משפט ולא סתם קלישאה. היה צריך להיפרד ממני בדרך יותר מכובדת. אף אחד לא אמר לי ולא דיבר איתי, שמעתי מהתקשורת ומשמועות. רק אחרי שבוע שכבר לא יכולתי לשאת יותר, הם אמרו לי שהם רוצים לרענן אבל קודם הם רוצים לומר שהם מתנצלים. סירבתי לקבל את ההתנצלות משום שהפגיעה בי הייתה כל כך קשה".
ענבי שאיחלה אתמול (ה') בהצלחה למי שיחליפו אותה, הציעה שתשתלב עם המנחים החדשים אולם סורבה לטענתה. "הייתי הרבה יותר שמחה ונפרדת באיזי, ואומרת ניפגש בתיאטרון, ממש כמו שאני רגילה להתנהג. אבל הפגיעה הייתה כל כך קשה, והדרך הייתה לא נעימה אז לא יכולתי".
1 צפייה בגלריה
יום הולדת 50 שרון חזיז
יום הולדת 50 שרון חזיז
עירית ענבי
(צילום: ענת מוסברג)
עוד לפני השידור ערכו במפעל הפיס פרידה מענבי, שכאמור לא הצליחה לעצור את הדמעות בזמן ואחרי השידור. ביום שבת תיערך גם ההגרלה האחרונה של המגיש יואב צוקר.
ממפעל הפיס נמסר :"מפעל הפיס וחברת ההפקה 'מעגלות' מעריכים ומוקירים את עירית ענבי על שנים רבות שבהן הנחתה את הגרלות הלוטו. הדברים נאמרו גם בפניה באופן אישי באירוע פרידה מכובד שנערך אמש לפני שידור ההגרלה. אין לנו אלא להצר על דבריה ונסתפק באיחולי הצלחה רבה בהמשך הדרך".