על השולחן במטבח כבר מונחת כיכר לחם עגולה. אבל עוד לפני שאוכלים, אני מיד שואל את השאלה הראשונה הדחופה שאני, ואני מניח שעוד רבים כמוני, רוצה לדעת - תהיה עוד עונה ל'חזרות'? "כן", משיבה קולר, "אני רוצה שתהיה. עדיין לא כתבנו, אבל זה יקרה".
יש לך כבר מושג לאיזה כיוון זה ילך? "אני חושבת שכן. אני חושבת שהם איכשהו לא יהיו יחד, זה עדיין לא פתור לי איך ולמה, אבל אני רוצה להראות, איך אקסים נהיים חברים".
2 צפייה בגלריה
נועה קולר וישראל אהרוני
נועה קולר וישראל אהרוני
נועה קולר וישראל אהרוני
(צילום: גבריאל בהרליה)
הצל הכבד שמרחף מעל העונה הבאה של "חזרות" היא פרשת ארז דריגס: פרסום של התכתבויות בעלות אופי מיני בוטה בין דריגס – שותפה של קולר לכתיבה וגם השחקן הראשי לצידה - לנשים שונות. אחרי הפרסום דריגס התנצל, אמר כי הוא היה מכור למין וכי הוא נמצא בהליך שיקום. חצי שנה חלפה, וקולר מפזרת את הערפל ומדברת בפעם הראשונה על עתיד הסדרה: כן, תהיה עונה שנייה, וכן, היא בשיתוף פעולה מלא של שניהם.
נבהלת כשהסיפור יצא? "מאוד. הייתי מבוהלת ונסערת מאוד, מה יהיה, מה יקרה, מה אני אגיד, אבל היה לי גם מין קול פנימי כזה שאמר לי, 'את יכולה את זה. את כבר אישה בוגרת, תתמודדי עם זה, תעמדי מול זה באומץ ובפשטות'. ולגבי ארז, מצד אחד אני גאה בו על איך שהוא התמודד והגיב בישירות ובאומץ לכל הסיפור, אבל אני גם אישה וגם אמא לבת, ככה שזה מורכב, כמובן".
2 צפייה בגלריה
נועה קולר וארז דריגס
נועה קולר וארז דריגס
נועה קולר וארז דריגס
(צילום: ורד אדיר)
אז תהיה עונה שנייה ל"חזרות", ואת תכתבי אותה יחד עם ארז? "ברור. אנחנו שותפים ליצירה וברור שזה יהיה עם ארז. אז היינו זוג ועכשיו אנחנו לא. אני לא מבינה איך בן אדם שהיה משהו משמעותי בחיים שלך יכול להימחק לך מהחיים פתאום, אני לא יכולה להבין את זה. אין מישהו שהיה משמעותי בחיים שלי שאין לי איתו איזה סוג של קשר".
השיחה המלאה, הארוחה והמתכונים – מחר ב"ידיעות אחרונות", בגיליון הכפול והחגיגי של "7 ימים".