לאורך כל סדרת הפנטזיה האמריקנית המצליחה מבית דיסני, "המכשפים מווייברלי פלייס", גילמה סלינה גומז את דמותה של אלכסנדרה מרגריטה רוסו, או בשמה הקצר - אלכס. כעת, 16 שנה לאחר שעלתה הסדרה לאוויר, השואו-ראנר של הסדרה, פיטר מוריאטה, מאשר כי דמותה של גומז הייתה אמורה להיות ביסקסואלית.
2 צפייה בגלריה
מתוך, "המכשפים מווייברלי פלייס"
מתוך, "המכשפים מווייברלי פלייס"
סלינה גומז בדמותה של אלכס, מתוך "המכשפים מווייברלי פלייס"
(צילום מסך)
מוריאטה, שהיה גם המפיק והכותב הראשי של הסדרה, אישר בפרק האחרון של הפודקאסט "המכשפים מווייברלי פלייס" שכיוון לכך שבעונתה השלישית של הסדרה אלכס תפתח מערכת יחסים רומנטית עם דמותה של סטיבי, מה שכידוע, לא קרה בסופו של דבר. "המשמעות של מערכת היחסים בין סטיבי ואלכס הייתה די ברורה לנו, אבל לא יכולנו להדגיש את זה באותו הזמן".
לכתבות נוספות במדור טלוויזיה:
"אם הסדרה הייתה עולה לשידור כמה שנים מאוחר יותר, אולי היינו יכולים לצאת עם זה החוצה באופן גלוי", אמרה ג'ניפר סטון, שגילמה את הרפר פינקל, חברתה הטובה של אלכס, ומנחת הפודקאסט. "היום דיסני עושים את זה, יש ייצוג של דמויות להט"ביות".
סלינה גומז גילמה את דמותה של אלכס במשך ארבע עונות ועונת ספיישל, סך הכול חמש שנים שבהן הסדרה הייתה בשידור, ושנתיים מאוחר יותר ב-2009 גם ב"המכשפים מווייברלי פלייס - הסרט" שמבוסס על הסדרה. התפקיד זיכה את הזמרת בפופולריות גדולה והוביל לתחילת הקריירה הבינלאומית שלה.
2 צפייה בגלריה
מימן לשמאל: היילי קיוקו כ"סטיבי" וסלינה גומז כ"אלכס"
מימן לשמאל: היילי קיוקו כ"סטיבי" וסלינה גומז כ"אלכס"
"זה היה די ברור מה המשמעות של מערכת היחסים בין סטיבי ואלכס"
(צילום מסך: מתוך "המכשפים מווייברלי פלייס")