כשנה וחצי עברה מאז ששרית חדד הוציאה את הקליפ שבישר על הזוגיות שלה עם היוצרת והזמרת תמר יהלומי, והיום (ה') היא מתייחסת לעבודה המשותפת שלהן.
2 צפייה בגלריה
שרית חדד
שרית חדד
שרית חדד
(צילום: אביגיל עוזי)
"הכי כיף לי בעולם לעבוד איתה. היא החצי השני שלי ואין מי שמכיר אותי טוב יותר ממנה", כתבה חדד כשענתה על שאלות שהפנו אליה המעריצים בחשבון האינסטגרם שלה. "האולפן שלה ושל יונתן (קלימי, ר"ב) הוא הבית השני שלי, הרבה שעות אולפן יש לנו יחד, לא רק מוזיקה אלא גם שיחות על החיים, האזנה משותפת למוזיקת עולם והשראות ליצירה".
חדד נשאלה גם על האימהות המשותפת עם יהלומי וענתה כי הן מתפקדות בתור משפחה לכל דבר ועניין. "אנחנו שתינו אימהות של נויה ושירה", כתבה חדד והוסיפה, "נויה חזרה לפני כמה שבועות ביום שישי מהגן וסיפרה שאמרה לילדים בגן שיש לה 'שתי אימות' (אימהות, ר"ב) הילדים אמרו לה שאין דבר כזה".
2 צפייה בגלריה
שרית חדד ותמר יהלומי
שרית חדד ותמר יהלומי
שרית חדד ותמר יהלומי
(צילום: מתוך האינסטגרם של שרית חדד)
חדד הסבירה כי היא ויהלומי ניצלו את ארוחת השבת כדי להסביר לנויה "שיש כל מיני סוגים של משפחות ושזאת המשפחה שלה. בסוף הארוחה היא באה ולחשה לי באוזן שהיא אוהבת את המשפחה שלה".
הזמרת התייחסה גם לתהליך חשיפת נטייתה המינית: "תהליך יציאה מהארון משתנה מאדם לאדם", כתבה חדד. "זה קודם כל תהליך ומסע אינטימי שלך עם עצמך, להכיר את מי שאתה, לפני שאתה בוחר לשתף בזה את כל העולם". היא הוסיפה כי "כשפגשתי את תמר והבנתי לאן הקשר שלנו הולך, זה היה הרגע שבו הרגשתי מוכנה ושלמה לשתף בחלק הזה בחיים שלי.
הרבה מהבחירה לשתף הייתה המשפחה שלנו שבע"ה עוד מעט גם מתרחבת וכמובן הבשלות שלי מול עצמי. חשבתי על עצמי מול הבנות שלי כי באיזשהו מקום חשבתי מה יותר חשוב לי מלשדר להן כנות ואמת? אני מרגישה במקום שלם ושמחה שעשיתי את זה בטיימינג שבחרתי, הבחירה לעשות דברים בזמן שלי זו מתנה".