השחקן יו ג'קמן ישוב לגלם את גיבור-העל וולברין בסרט "דדפול 3" - כך חשף השחקן ראיין ריינולדס, המגלם את דמותו של דדפול, בסרטון ששחרר אמש (ג') ברשתות החברתיות. הפעם האחרונה שבה ג'קמן (53) גילם את וולברין הייתה ב-2017, בסרט "לוגאן" - שבזמנו הוצג כסרט ה"אקס מן" האחרון בהשתתפותו של ג'קמן, לאחר שמונה סרטים קודמים, ואשר בסופו וולברין מת.
1 צפייה בגלריה
יו ג'קמן ב"וולברין" (2014)
יו ג'קמן ב"וולברין" (2014)
יו ג'קמן ב"וולברין" (2014)
(צילום: מתוך הסרט)
"דדפול 3" יהיה הסרט הראשון של סדרת סרטי "דדפול" במסגרת ה-MCU, היקום הקולנועי של מארוול, שזכה בזכויות לסדרת סרטי "אקס מן" לאחר רכישת פוקס המאה ה-21 בידי דיסני. בסרטון, ריינולדס מצהיר שההופעה הראשונה של דדפול ב-MCU "צריכה להרגיש מיוחדת... זה היה אתגר מדהים שגרם לי להיכנס עמוק פנימה. ואני... אין לי כלום. כן, ריק לגמרי כאן. ומבעית. אבל היה לנו רעיון אחד".
בשלב הזה נראה ג'קמן כשהוא חולף ברקע. "היי, יו, רוצה לגלם את וולברין עוד פעם אחת?", שואל ריינולדס, וג'קמן עונה: "כן, בטח ראיין".
זו לא תהיה הפעם הראשונה שבה השנשיים משתפים פעולה כוולברין ודדפול - ב-2009 כיכבו ג'קמן וריינולדס ב"אקס מן המקור: וולברין", שזכה לקבלת פנים צוננת וטענות באשר לאופן הצגתו של דדפול. ב-2016 ריינולדס החזיר את הדמות למרכז הבמה ב"דדפול", שהפך לסרט המצליח ביותר של זיכיון סרטי "אקס מן". "דדפול 3", בבימויו של שון לוי ("לשחרר את גאי"), צפוי לעלות על האקרנים ב-6 בספטמבר 2024.