מאז "הקרדשיאנס" לא קם פה ריאליטי סלב אמריקאי טראשי אמיתי, שתפס את מקומן של המלכות. תהילה, כסף וכל השבאנג, לא כולם, בטח לא סלבס הוליוודים וינטג', יסכימו ללכת עד הסוף ולשלוף את הקישקע שלהם בתמורה. אולי זה מסביר למה "משפחת סטאלון" (The Family Stallone), הריאליטי קרדשיאנס סטייל שעוקב אחרי המשפחה של סילבסטר סטאלון ועלה בשבוע שעבר בפרמאונט+, מג'עג'ע על התפר הדק שבין טראש לניקיון, ומתקשה מאוד להחליט לאיזה צד הוא שייך. התוצאה היא ריאליטי פרווה מעוגל פינות, שספק אם יצבור לעצמו קהל נאמן שיישא אותו על כפיים אל העונה השנייה.
אם הייתה להם סיבה מספיק טובה להכניס את המצלמות לחיים שלהם, אף אחד לא מספר לנו עליה. משפחת סטאלון, הכוללת את סליי עצמו (הבומרים מביננו זוכרים את הימים שקראנו לו סטאלונה), אשתו ג'ניפר ושלוש הבנות הבוגרות שלהם, סופיה, סיסטין וסקרלט, מפגינה זה זמן מה עניין מופגן בחשיפה אל ציבור האנשים הפשוטים. סופיה וסיסטין הגישו פודקאסט משותף שנקרא Unwaxed, שלא צבר תאוצה. סטאלון האב בן ה-76 מתחזק חשבון אינסטה פעיל למדי עם 16 מיליון עוקבים.
לביקורות טלוויזיה נוספות:
את סליי אנחנו פוגשים ממש בתחילת הפרק הראשון, שהוא גם היום האחרון לצילומי הסדרה "טולסה קינג", שסיפקה לסטאלון את טבילת האש הטלוויזיונית הראשונה שלו בתפקיד הראשי. "טולסה קינג" היא דרמת אקשן וגם היא - הפתעה! עלתה בפרמאונט+. סליי מתעתד לחזור הביתה אחרי חצי שנה של היעדרות בעקבות הצילומים, הוא כבר משתוקק לחזור הביתה, לבית עתיר הנשים שלו בלוס אנג'לס, וכשהמצלמה עוברת לאשתו והבנות מסתבר שהתחושה היא הדדית, אם כי קשה להתעלם מהעובדה שבעורף הביתי של סטאלון גם ניכרת עצבנות באוויר לקראת האיחוד המחודש. התירוץ לקיום הריאליטי הוא הגיוני ביותר: סליי מעוניין לבלות זמן איכות עם כל המשפחה שלו, וצילום סדרת ריאליטי יכריח את שלוש הבנות שלו להישאר באזור, אולי אפילו בבית, ולא להתחפף משם פחות או יותר אחרי שהוא מגיע.
2 צפייה בגלריה
מתוך "משפחת סטאלון"
מתוך "משפחת סטאלון"
שוכח שהוא לא רמבו. מתוך "משפחת סטאלון"
(צילום: פראמאונט+)
נסתרות הן דרכי האלה וחלילה לי מלפשפש במניעים של אדם שמחכה לזמן איכות עם המשפחה שלו לצרף מצלמות פולשניות לאירוע, אבל לפחות הסיבה בגללה הבנות שלו נוטות להתחפף לא קשה לפענוח. סיסטין, סקרלט וסופיה הן נשים חמודות ובוגרות, גם אם משעממות בדרכן, שאבא שלהן הוא שילוב של הליקופטר ורס"ר. מאז שהיו קטנות הוא נהג להעיר אותן בחמש וחצי כל בוקר, להעביר אותן סדרת תרגולי כושר ואז הן התאמנו בגולף ובפול. לארוחת בוקר הן היו צריכות לשתות ביצים חיות רק כי פעם רוקי בלבואה עשה את זה באחד הסרטים, רוטנת סופיה הבכורה. בהמשך זוכה סקרלט הצעירה לקוואליטי טיים עם אבא שלה ומשחזרת איתו חווית ילדות אהובה - ביקור במטווח.
המצב לא השתנה בהרבה. סליי סטאלון הולך ומצטייר, ככל שהפרקים מתקדמים, כדוש בלתי נסבל עם גוון מאיים, שלא מעוניין להכיר את בני הזוג של הבנות שלו, היה מעדיף שלא יהיו להן כאלה או שלפחות שיתנו לו את הזכות המגיעה לו בדין לבחור אותם. הוא מלא בתובנות קלישאתיות שאותן הוא מדקלם בשיא הרצינות ("זמן זה המטבע הכי חשוב שלך ואת צריכה להשקיע אותו בתבונה או שתאלצי לפשוט רגל"), מעוניין להישמע בלי סוף ומקטר במהלך הארוחה על "הרעש" שעושות הנשים בחייו, שלא פלא שכל מה שהן רוצות לעשות זה לשתות עוד כוס יין, וכל זה כשהפנים שלו מכילות בוטוקס בכמות שהייתה מחסלת סוס קטן, אז לאף אחד גם אין מושג מה הוא באמת מרגיש. על פני השטח כולם במשפחת סטאלון כל כך אוהבים ומגובשים אבל מתחת לפני השטח ברור שיש לנו עסק עם נשים שמנסות להסתדר עם גבר שקצת התבלבל וחושב שהוא באמת רמבו.
2 צפייה בגלריה
מתוך "משפחת סטאלון"
מתוך "משפחת סטאלון"
הניסיון ליצור תדמית מצוחצחת משאיר את הצופים ללא מענה. מתוך "משפחת סטאלון"
(צילום: פראמאונט+)
מרוב ניסיון לייצר תדמית חיובית ומצוחצחת למשפחת סטאלון, נותרות שאלות רבות ללא מענה. מה עושות הבנות של הזוג סטאלון? האם הן גרות בבית? למה הן ביקרו רק פעם אחת בעשרים ומשהו שנות חייהן בביתו של הדוד שלהן, פרנק סטאלון, למרות שהוא גר מעבר לפינה? למה פרנק הנ"ל אוגר במרתף שלו בקטע מקריפ לחלוטין את כל הדברים שאחיו היותר מפורסם משליך? ובעיקר - איך משתלבים (או יותר נכון לא משתלבים) הפרסומים מאוגוסט בשנה שעברה, התקופה בה נערכו הצילומים, על המשבר החמור ביחסים של הזוג סטאלון, שהסלימו לכדי הגשת בקשה לגירושין על ידי ג'ניפר ובתגובה לכניסה של סליי לחנות קעקועים וכיסוי הקעקוע עם הפנים של אשתו בחצי היובל האחרון, עם קעקוע של הכלב שלו?.
"משפחת סטאלון" אולי מבקש לרכב על הפופולריות העצומה של סטאלון בקרב האומה האמריקנית, ויש כזאת, אבל מתחת לכל היופי הזה הוא נמנה על ז'אנר הריאליטי שקצת לועג לאדם שהוא מתעד. הוא מלקט את רגעי חוסר המודעות שלו, בהם הוא מתנהג בצורה נלעגת מבלי להבין שהוא כזה, מצטרף לאדם על הספה, מצביע עליו ומגחך. סטאלון לא חוגג את הטראשיות כמו הקרדשיאנס, הוא יושב עם אל פאצ'ינו בפרלמנט של האיטלקים ומפרגן לעצמו, הוא מוציא את הבת שלו מהצוואה כשהיא רומזת, במסגרת מתיחה, שהיא בהיריון. הוא מדכא את הסובבים אותו כי זה מכניס אותו למצב רוח יצירתי ומשוכנע שהוא מחזק את תדמיתו החיובית. "משפחת סטאלון" אולי תספק לכם כמה רגעונים מצחיקים או מפתיעים אבל בשאר הזמן תיאלצו לצפות בחומרים משמימים במקרה הטוב ומטרידים במקרה הפחות טוב. אם אתם אוהבים את האיש לא מומלץ לצפות. אם אתם לא אוהבים אותו, אין סיבה לצפות. בשורה התחתונה: שמרו את הזי'טונים שלכם לריאליטי טראש אמיתי.