"קיבלתי את ההודעה הזו ממש בשוק כי תמיד היא שיתפה אותי במה שקורה לה, וכאן היא לא שיתפה אותי" - כך מספר בונדי לוי, שחקן ושדרן שהגיש תוכנית רדיו יומית לצד שמירה אימבר ברדיו ירושלים. ביום שישי האחרון אימבר הלכה לעולמה בגיל 79, ובשיחה עם אולפן yent לוי נזכר בנוכחות הלוהבת שלה באולפן - ובאהבתו אליה. צפו:
ההצלחה של כל הקשר שבינינו, כי בסה"כ להגיש תוכנית זה לא כמו להגיש חדשות. אהבתי אותה, והיא אהבה אותי".
"היא אישה מאוד מאוד חזקה, אישה שעומדת על שלה, על כל מה שהיא אומרת. זאת אומרת, אי אפשר להתווכח איתה, להתווכח איתה זה כמעט מצב בלתי אפשרי. אבל הכל נעשה באהבה וברוח טובה. הכעס שהיה לנו בתוכניות מוויכוחים איתה זה הרבה יותר הצגה מכעס אמיתי. אני לא נתקלתי באישה כזאת, ממש לא. שלווה. היא הייתה אישה מדהימה, פשוט אישה מדהימה, זו האמת. וקשה, קשה. קשה לי לחשוב עליה, קשה לחשוב עליה. קשה גם לחשוב שהיא איננה. היא ישנה, היא פה, היא איתנו".
1 צפייה בגלריה
שמירה אימבר
שמירה אימבר
שמירה אימבר
(צילום: רפי קוץ)
מה אהבתם לשדר ביחד? "שידרנו הרבה דברים, זאת אומרת התוכנית הייתה מאוד מאוד מגוונת. קודם כל, היו תלונות הציבור. עזרנו לאנשים, פתרנו הרבה בעיות לאנשים. אירחנו, האירוח היה חלק מהתוכנית. כשהיינו מארחים מומחים, גם פוליטיקאים. כאן הייתה בעיה, דרך אגב. בפוליטיקה אנחנו התווכחנו, למרות שלי אין דעות פוליטיות, אבל לה יש. ולפעמים היא הרגיזה אותי שהיא נקטה עמדה פוליטית. אבל היא עשתה את זה ולא היה אכפת לה משום דבר".