סערת ההופעה של אסי כהן: מקורבים לסטנדאפיסט ששוחחו איתו אחרי שירד מהבמה בהופעה מול מתנדבי ועובדי עיריית תל אביב, סיפרו על תחושותיו של כהן, שכמנהגו לא מגיב לאירועים. "אסי התבאס אבל לקח את האירוע בפרופורציה", סיפרו חבריו הקרובים ל-ynet. "הוא הבין שהמופע לא מתאים לאנשים שהיו שם וכדי לחסוך עוגמת נפש - מהקהל קודם כל, ואחר כך מעצמו - הוא העדיף לרדת מהבמה".
1 צפייה בגלריה
אסי כהן
אסי כהן
אסי כהן
(צילום: יובל חן)
עדי ראייה סיפרו כי התקרית המדוברת החלה זמן קצר אחרי תחילת המופע, שלפי גורמים בעירייה נכחו בו כאלף איש. אדם מהקהל צעק "בושה" אחרי שכהן סיפר מספר בדיחות על בעלי חיים, ובשלב הזה קמו במחאה כמה אנשים ועזבו את האולם. כהן המתין שהקמים יצאו, ואז ניגש אליו גבר - שלא קשור להפקה, לדברי גורמים המעורים בפרטים - ואמר באוזנו של השחקן משפט שבסיומו כהן אמר לקהל "תודה רבה", השתחווה ועזב את המקום.
"זה קורה כמעט לכל סטנדאפיסט שמגיע להופעה בפני קהל שלא מתאים למופע", אמר גורם בעולם הסטנדאפ, "במצב כזה, כשהוא חווה תחושת שקט לא נעימה [מצד הקהל], הוא מקצר את המופע ומסיים אותו".
גורם אחר אמר כי "היו בקהל אנשים שלא הבינו שמדובר בדמות וזעמו על התוכן, אבל מאידך היו מאות אנשים שנהנו מאוד ולא הבינו מדוע כהן עזב את המקום". יש לציין כי השחקן זכה לתמיכה רחבה ברשתות החברתיות מחבריו לעולם הסטנדאפ, בהם ליאור שליין שכתב בטוויטר: "צפיתי ב'שאולי', ובהזדמנות ראשונה אלך שוב".
שירלי רימון, בכירה בעיריית תל אביב שנכחה באירוע, שיתפה את תחושותיה בפוסט שכתבה בפייסבוק: "צחקתי מההתחלה ועד הסוף הכפוי. למרות שאני צמחונית מטעמי מוסר, דמעתי מצחוק מתיאוריו של הפרה והעגל המיותרים בעולם, והתרנגולת שלא יכולה לעוף, ולכן יש לאכול אותה. הקהל היה מאוד מגוון - כ-800 איש שבאו לטקס שבו העירייה מוקירה את המעורבות של התושבים... דתיים, חילונים, ערבים, צעירים, מבוגרים, מצפון העיר ועד יפו.
"אז נכון, לחלקם המופע לא דיבר. הם לא התחברו ויצאו. כמה עשרות. ונכון, אחד גם צעק 'בושה וחרפה' לפני שהוא יצא. אבל מאות אנשים נהנו, צחקו. חיכו למופע של שאולי".