הלהקה השבדית האגדית אבבא הוציאה הערב (ה') שירים חדשים: I Still Have Faith In you ("עדיין יש לי אמונה בך") ו-Don't Shut Me Down ("אל תכבה אותי"). השירים נחשפו במקביל לאירוע חגיגי שהועבר בשידור חי ברשת לקראת האלבום החדש של הלהקה, Voyage, שעתיד לצאת בחודש נובמבר.
חברי הלהקה, שנמצאים בלונדון, סיפרו במהלך האירוע על ההחלטה לחזור ועל ההחלטה המשותפת. "זה היה כל כך מהנה, להיות שוב באולפן, ארבעתנו", הם סיפרו והבטיחו: "כשתקשיבו לאלבום, תרגישו את זה". עם שמץ של מודעות עצמית הם הוסיפו: "עשינו הכי טוב שיכולנו, בגיל שלנו".
3 צפייה בגלריה
אבבא
אבבא
אבבא
(צילום: Michael Ochs Archives/GettyimagesIL)
האלבום Voyage יהיה הראשון של הלהקה מזה 40 שנה. ברוח הזמנים המשתנים, ארבעת חברי הלהקה - בני אנדרסון, אנייטה פלטסקוג, ביורן אולבאוס ואנני-פריד לינגסטד - החליטו לנקוט באמצעים טכנולוגיים חדשניים, כולל הופעה באמצעות הולגרמות. בשנה הבאה הם יופיעו בלונדון "באופן דיגיטלי", בארנה מיוחדת שתיבנה לשם כך. בהופעה הם יבצעו 22 שירים.
לפני מספר ימים הלהקה אף הצטרפה באופן רשמי לרשת החברתית טיקטוק. לדברי גורמים באפליקציה, אבבא היא ההרכב המחופש ביותר בטיקטוק - יותר מכל הרכב עכשווי או ותיק אחר - בזכות שלל אתגרים ומשחקים העושים שימוש בלהיט הלהקה.
3 צפייה בגלריה
להקת אבבא באולפן
להקת אבבא באולפן
להקת אבבא באולפן
(צילום מסך, מתוך אירוע ההשקה)
להקת אבבא פעלה בין השנים 1983-1972, היא נחשבת לאחת הלהקות המצליחות ביותר בהיסטוריה, ולאורך השנים היא מכרה יותר מ-385 מיליון אלבומים ברחבי העולם. עם השירים המפורסמים של אבבא נמנים Mama Mia, Dancing Queen, The Winner Takes It All ו-SOS. בשנת 1974 הלהקה זכתה באירוויזיון עם השיר Waterloo, שזכתה בשנת 2005 בתואר "שיר היובל של האירוויזיון".
3 צפייה בגלריה
מעריצי אבבא
מעריצי אבבא
מעריצי אבבא
(צילום מסך, מתוך אירוע ההשקה)