איפה היא מצולמת?

הצילומים החלו בחודש יולי וצפויים להימשך עד דצמבר. בדומה לקודמתה, גם בעונה השנייה תדמה העיר אתונה את טהרן, שם נבנה סט מיוחד והשחקנים הובאו במיוחד לצילומים. כוכבת הסדרה, ניב סולטן, עשתה רילוקיישן לכמה חודשים ליוון לטובת הצילומים והיא מגיחה מדי פעם לחופשות בישראל.
3 צפייה בגלריה
מתוך "טהרן"
מתוך "טהרן"
מתוך "טהרן"
(צילום מסך, כאן 11)

האפקט ההוליוודי

לעונה הזאת מצטרפות גם פנים חדשות - אחת עם שם בולט במיוחד: השחקנית המועמדת לאוסקר גלן קלוז, שתגלם את מרג'אן מונטזרי, אישה בריטית שמתגוררת בטהרן. אגב קלוז, גורמים על הסט מספרים כי היא התחברה להווי הישראלי, ואף ערכה את ארוחת ראש השנה החגיגית ביחד עם הצוות הישראלי.
3 צפייה בגלריה
גלן קלוז
גלן קלוז
גלן קלוז
(צילום: AP)

מי עוד מצטרף לקאסט?

לצד קלוז, הצטרפו לקאסט הסדרה גם שחקנים ישראלים חדשים, בהם שרה פון שוורצה ("זגורי אימפריה") שתגלם את יוליה מגן, ראשת המוסד החדשה. השחקן אסף פרי ("חזרות") ייכנס לנעליו של מפקד טייסת מטוסי קרב בחיל האוויר, רונן דוידוב יהיה סוכן מוסד וגם השחקן דייב שושני יצטרף ויגלם האקר איראני שגויס בידי המוסד.

מאחורי הקלעים

ההכנות לעונה השנייה היו קלות יותר כשהגיעו לגיוס שחקנים דוברי פרסית לתפקידים השונים, זאת בזכות החשיפה הגדולה, וההזמנות לאודישנים פורסמו ברשתות החברתיות. על פי גורמים בהפקה, ההיענות הייתה גדולה מאוד באופן שמכפיל פי כמה את כמות הניצבים מהעונה שעברה.
3 צפייה בגלריה
מתוך "טהרן"
מתוך "טהרן"
מתוך "טהרן"
(צילום מסך, כאן 11)

מתי היא צפויה לעלות?

אם הכל יילך כמתוכנן, בתאגיד השידור הציבורי מבטיחים שהעונה החדשה של "טהרן" תעלה בכאן במהלך שנת 2022.