"שהאיוונט יהיה מורכב מקהל בנזונה, ומי שיושב על האיוונט - אם הוא רואה מישהו שעושה אטנדינג שהוא צ'חנבוט, ערס, טמבל, קוף... כבר זה שהוא גבר מפחית לו את הסיכויים להצלחה ב80%. בבקשה תהיו נאצים זה מאוד חשוב" – כך נשמע מוקלט מנהל ליין מסיבות המנחה את הצוות שלו בתנאי הסף לכניסה למועדון.
אבל איך מתמודדים עם הדרישות המאתגרות של הבוס כשממול עומדים מבלים שרק רוצים להיכנס למועדון, ומה קורה כשהם מקבלים "לא"? ארבע נשים שעבדו כסלקטוריות בעבר ובהווה חושפות ב"סלקט" - דוקו חדש מבית ynet Original - את דילמות המקצוע ואת כל מה שקורה מאחורי הקלעים בכניסה למועדון. מול המצלמה הן חושפות כיצד מזעיקים בשם קוד את המאבטחים, מה עושים כשאוסרים להכניס את החברה האתיופית או השכן הערבי, למה הן מסכימות לעשות את זה - ואם לפעמים הן שמות את עצמן בנעלי הצד השני.

עוד ב-ynet original:

נוכל. רוצח. מיליונר - סדרה תיעודית בשלושה פרקים שחוזרת אל פרשת הרצח שהסעירה את ישראל ואת גרמניה בשנות ה-90 - ואל חייו הסוערים לא פחות של הרוצח, אילן טסלר, מאחורי הסורגים.
הנסיעה האחרונה של עמית - סדרה תיעודית בשלושה פרקים הכוללת פרטים חדשים, עדויות וצילומים בלעדיים שמבקשים לשפוך אור על מה שבאמת קרה בליל התאונה שבה קיפחה סגן עמית איטח את חייה.
אמנות הזיוף - דוקו שחושף לראשונה את תעשיית הזיופים המקומית, וכולל תיעוד בלעדי במצלמה נסתרת של יצירות שנויות במחלוקת הנמכרות כמקוריות בגלריות מוכרות.