הראפר טי. איי. ואשתו, טייני האריס, נתבעים על ידי אישה הטוענת כי הזוג סימם ותקף אותה מינית בשנת 2005, כך דווח אמש (ד').
2 צפייה בגלריה
טי איי ואשתו
טי איי ואשתו
טי.איי. ואשתו טייני
(צילום: Rob Latour/Invision/AP)
האישה, שביקשה להישאר אנונימית, מספרת כי באותה העת, כשהייתה בת 23-22, היא התגייסה לחיל האוויר האמריקני והוצבה בלוס אנג'לס. לדבריה, היא התארחה במסיבה שנערכה בביתו של הראפר המנוח קוליו, שם פגשה בחור שעבד עם טי. איי. לכאורה. הבחור הבטיח לה כי בלילה שלמוחרת היא תפגוש אותו ואת אשתו במסיבה במועדון בלוס אנג'לס - ואכן שם היא פגשה את טייני, שהפגישה בינה לבין הראפר. מאוחר יותר, לדבריה, כאשר הייתה יחד עם הזוג במתחם VIP במועדון לילה - טייני הגישה לה משקה שהתובעת מאמינה כי הוכנס בו סם.
כאשר הראפר החליט לעזוב את המועדון, התובעת טוענת שהיא הופרדה מחברתה כשזה הציע לה לנסוע איתו ועם אשתו, ואילו אמר שהחברה יכולה לנסוע עם הבחור, שטען מצידו כי כולם נוסעים לאותו המקום. אולם בפועל שתי נשים שלא הכירה עלו לרכב של הראפר ואשתו, והחמישה נסעו לחדר במלון.
זמן קצר לאחר שהגיעו למלון, טייני ביקשה משתי הנשים האחרות לעזוב לאחר שאחת מהן פלרטטה יותר מדי עם בעלה. על פי כתב התביעה בן 15 העמודים, התובעת סיפרה כי טי. איי. החל להקריא בפניה דרישות שכללו הוראות מפורטות, "כאילו הוא מקריא מתוך תסריט". לאחר מכן לטענתה, טייני הפשיטה אותה ונכנסה איתה למקלחת. עוד אמרה כי סבלה מסחרחורת קיצונית וכי היה ניכר "באופן ברור שהיא מסוממת" בזמן שהראפר הוביל אותה למיטה. לאחר מכן טי. איי. שם בטלוויזיה סרט פורנו במטרה להתגרות, בזמן הזה טייני הצמידה את התובעת למיטה ועלתה עליה.
2 צפייה בגלריה
"לא נתערער, ואנו מצפים ליום שלנו בבית המשפט". טי. איי.
"לא נתערער, ואנו מצפים ליום שלנו בבית המשפט". טי. איי.
"לא נתערער, ואנו מצפים ליום שלנו בבית המשפט". טי. איי.
(צילום: gettyimages)
במסמך התביעה נכתב: "בעוד טייני הייתה על גבה של התובעת, והצמידה אותה למיטה, טי. איי. החל להחליק את אצבעות כף רגלו לנרתיק שלה". התובעת אמרה לו, 'לא', ניסתה להדוף אותו ממנה ולהרחיק אותו. לאחר מכן הראפר אמר שהוא הולך להביא קונדום, בזמן שאשתו המשיכה לגרות את עצמה מינית על ידי התחככות בגבה של התובעת ועיסויו. התובעת חשה ברע ונעשתה חולה כתוצאה מהתקיפה שחוותה".
לדבריה, בסופו של דבר היא הצליחה להקים את עצמה מהמיטה והלכה להקיא בשירותים, אז הראפר לעג לה, ושאל, "את בסדר? נראה שהגעת למקום האחרון". לטענתה היא התעלפה, ולמוחרת בבוקר כשמאבטח דרש ממנה לעזוב את החדר שבו כביכול ישנו טי. איי. ואשתו, היא הבחינה כי היא סובלת מכאבים קשים.
"להכריח מישהו לעשות משהו בעל אופי מיני כשהוא לא רוצה, ספציפית כאן באמצעות סמים, זו תקיפה מינית - זה אונס", אמר עורך דינה של התובעת למגזין "רולינג סטון". "גם אחרי כל השנים, המבוכה, הבושה והדיכאון, עדיין נשארים. השתקת נשים משתיקה גם את הצדק. מרשתי לא תשתוק עוד - אנו מבקשים צדק עבורה ועבור כל מי שנפגעה באופן דומה".
התביעה הוגשה במסגרת חוק התעללות מינית וטיוח הקיים בקליפורניה, ושנכנס לתוקף ב-1 בינואר 2023. במסגרתו ניתן חלון של שנה להגשת תביעות על מקרים של התעללות מינית, גם אם חלה עליהם התיישנות, כל עוד ההאשמות כוללות ניסיון טיוח.
טי. איי. ואשתו הכחישו בתוקף את הטענות ושחררו הצהרה לכלי התקשורת: "איפה שיש אופטימיות, השליליות תמיד תרים את ראשה המכוער. התובעת מאיימת להגיש את התביעה הזאת במשך שלוש שנים, ובמשך כל הזמן הזה הכחשנו את ההאשמות בתוקף. במשך שלוש שנים שמרנו על חפותנו וסירבנו לשלם את הדרישות הסחטניות על דברים שלא עשינו. שמרנו על אותה עמדה בזמן שהטענות בסיפור השתנו פעם אחר פעם. עמדתנו ברורה - אנחנו חפים מהתענות השקריות האלה. לא נתערער, ואנו מצפים ליום שלנו בבית המשפט".