זמר הטנור האיטלקי אנדראה בוצ'לי יגיע להופעה בישראל, כך הודיעה היום (ג') הפקת המופע המקומית. הקונצרט יתקיים באיצטדיון בלומפילד ב-8 ביוני, כשמחיר כרטיס יעלה החל מ-199 שקלים. המכירה צפויה להתחיל ביום חמישי.
2 צפייה בגלריה
אנדריאה בוצ'לי
אנדריאה בוצ'לי
להופעה אחת בלבד. אנדראה בוצ'לי
(צילום: Luca Rossetti)
מההפקה נמסר כי בוצ'לי יופיע בארץ עם התזמורת הפילהרמונית ומקהלת גארי ברתיני. אגב, עבור בוצ'לי לא יהיה זה ביקור ראשון בישראל אחרי שהופיע במצדה לפני כ-11 שנים.
הטנור בן ה-63 נולד בטוסקנה שבאיטליה עם מחלת הגלאוקומה שבעקבותיה התעוור לחלוטין בגיל 12. בשנת 1992 פרץ לתודעה בזכות אודישן אצל זמר הרוק האיטלקי זוקרו, שחיפש טנור קלאסי על מנת להקליט את השיר "Miserere" אותו כתב במקור עבור זמר האופרה לוצ'יאנו פבארוטי. לאחר ששמע את בוצ'לי, היה זה פבארוטי ששכנע את זוקרו לשכור את שירותיו.
בשנת 1994 יצא אלבומו הראשון, "Il Mare Calmo Della Sera" שנכנס מיד לרשימת עשרת האלבומים הנמכרים ביותר באיטליה והגיע לפלטינה תוך שבועות ספורים. אלבומו "Romanza" כלל את הדואט המצליח עם הזמרת שרה ברייטמן, "Time To Say Goodbye", ששבר שיאי מכירות בגרמניה ובלגיה. לאורך השנים מכר בוצ'לי יותר מעשרות מיליוני עותקים מאלבומיו וזכה גם בפרס הגראמי.
2 צפייה בגלריה
אנדריאה בוצ'לי
אנדריאה בוצ'לי
מגיע לבלומפילד. אנדראה בוצ'לי
(צילום: Luca Rossetti)
מההפקה הישראלית שבראשה עומד המפיק גד אורון מבקשים להזהיר כי "לא יכבדו כרטיסים שנרכשו באתרים לא מורשים כמו Viagogo.