הזמרת נגה ארז התייחסה היום (ה') לריאיון מחודש מרץ, שבו לכאורה אמרה שארגון החרם על ישראל, BDS, "עשה עבודה טובה", ועוררה סערה ברשתות החברתיות.
הזמרת התייחסה בחשבון האינסטגרם שלה לריאיון במגזין מעבר לים: "אני לא תומכת BDS. אף פעם לא הייתי. אני אוהבת את ישראל ולא תומכת בשום סוג של חרם על המדינה והעם שלי. ולא באף ביטוי שנאה. להיפך. אני מסתייגת מקיצוניות מכל סוג", כתבה הזמרת.
2 צפייה בגלריה
נגה ארז מגיבה על הסערה
נגה ארז מגיבה על הסערה
נגה ארז מגיבה על הסערה
(צילום מסך)
בנוסף הוסיפה: "מסקנות לעתיד: בתמימותי לא הבנתי כמה בחירת המילים היא קריטית. עד כמה המילה הכתובה שחור על גבי לבן יכולה לתעתע. וכמה חשוב שאהיה שלמה עם המשמעות והניסוח של כל תשובה. בנוסף חשבתי שהתשובות שאני עונה תמיד יצוטטו כלשונן, ושלא ישתמשו בחלק מסוים מהן כדי שהכותרת תהיה סקסית יותר. טעיתי. אין לי טענות לאף אחד. אף אחד לא הבטיח לי לונה פארק, הבנתי את כללי המשחק בדרך הקשה. תודה על השיעור".
2 צפייה בגלריה
נגה ארז בהופעה בקיסריה
נגה ארז בהופעה בקיסריה
נגה ארז בהופעה בקיסריה
(צילום: רז גרוס)
כאמור, בעקבות ריאיון שביצעה הזמרת מעבר לים בחודש מרץ, שבו לכאורה הביעה תמיכה בארגון החרם נגד ישראל, הרשת סערה והביקורות נגדה תפסו תאוצה. בעקבות אלה היא אף חסמה את האפשרות לתגובות עבור פוסטים חדשים בעמוד האינסטגרם שלה. כעת כאמור היא לקחה אחריות על דבריה.