הזמר יבגני שפובלוב הלך לעולמו בגיל 54. לפי חברו קיקי רוטשטיין, סיבת מותו של היא ככל הנראה אירוע לבבי שהתרחש כששפובלוב שהה בתאילנד.
"רצינו לעשות שיתוף פעולה בין עולה חדש לזמרת ישראלית. זה עבד כל כך טוב, גילינו זמר ענק, הבנו שיש לנו אוצר ביד. הוא היה אדם מדהים, איש רחב לב, איש אוהב. בשבוע שעבר היה לו יום הולדת, הוא אוהב את הארץ אהבת נפש. הוא אמר לי ׳אתם לא יודעים כמה אני אוהב את המדינה הזאת'", ספד לו רוטשטיין היום.
1 צפייה בגלריה
יבגני שפובלוב
יבגני שפובלוב
יבגני שפובלוב
(צילום: פייסבוק)
שפובלוב הישראלי, יליד בלארוס, היה טנור ששר במספר סגנונות - ממוזיקה קלאסית דרך אופרה, מוזיקה עממית ואף פופ, ונודע בזכות קולו הייחודי. הוא פרץ בישראל כשהשתתף בלהיט הענק "ג'סיקה" של להקת אתניקס. בהמשך שר גם עם גבי שדה ודודו פישר במופע "שלושת הטנורים" ובמופע עם גליקריה. בתחילת שנות האלפיים הוא החל בשיתוף פעולה עם הזמרת שלומית אהרון. בשנים האחרונות שפובלוב כבר לא התגורר בישראל, ונסע על קו ארצות הברית-רוסיה, אך המשיך להופיע באולמות שונים ברחבי העולם.
שר התרבות והספורט חילי טרופר ספד לשפולוב: "הצטערתי לשמוע על מותו בטרם עת של הזמר יבגני שפובלוב. יבגני היה זמר מוכשר עם קול אדיר. שפובלוב חיבר בין שירת האופרה לשירה העכשווית ובכך חשף רבים לעוצמה שיש באופרה. יהי זכרו ברוך".