לאחר שנודע כי תשתתף בעונה ה-12 של אנתולוגיית האימה המצליחה "אימה אמריקאית", היום (ד') נחשף הטריילר הראשון שבו נראית קים קרדשיאן בתפקיד משחק גדול ראשון. צפו
בתקופה האחרונה שוחררו שני טיזרים מצמררים, אך אלו לא נתנו הצצה לעלילת העונה הקרובה, שנקראת "אימה אמריקאית: רגישות גבוהה" ותעלה לשידור ב-FX ב-20 בספטמבר ושבוע לאחר מכן גם אצלנו ב-yes.
"רגישות גבוהה" היא עיבוד טלוויזיוני לרומן Delicate Condition מאת הסופרת דניאל ולנטיין, שנחשב מעין עיבוד מודרני ל"תינוקה של רוזמרי". על פי תיאור הספר, אנה, שאותה מגלמת בסדרה אמה רוברטס, היא שחקנית מוכשרת המשתכנעת שמישהו נחוש למנוע ממנה להרות. היא מצליחה להיכנס להיריון בעזרת הפריה חוץ גופית, אך חווה הפלה טרגית. היא מאמינה שהתינוק שלה עדיין חי בתוכה, אך איש בסביבתה לא מאמין לטענותיה המטרידות שלה.
1 צפייה בגלריה
מתוך "אימה אמריקאית: רגישות גבוהה"
מתוך "אימה אמריקאית: רגישות גבוהה"
מתוך "אימה אמריקאית: רגישות גבוהה"
(צילום: FX)
בטריילר בן שתי דקות נראית אמה רוברטס, כבר ותיקה באנתולוגיה לאחר שהופיעה לראשונה בעונה השלישית ומאז הגיחה בתפקידים קטנים בעונות רבות, עוברת טיפולי פוריות ומאושרת לגלות שהם צלחו. אליה כאמור מצטרפת קרדשיאן בתפקיד משחק רציני ראשון, שמהטריילר לא ברורה לגמרי מהותו, אך ניכר שהיא נמצאת במעגל הקרוב של דמותה של רוברטס. כמו בכל עונה הטריילר מלא ברגעים שנעים בין אי-נעימות לאימה.
"אימה אמריקאית" מבית ראיין מרפי ובראד פלצ'וק, עלתה לראשונה ב-2011. בניגוד לעונות קודמות, בעונה ה-12 מרפי לא יושב בכיסא השואו-ראנר ומי שיורשת את מקומו היא היילי פייפר, שכבר שיתפה פעולה עם ראיין בעבר ב"סיפור פשע אמריקאי: מוניקה לוינסקי". "רגישות גבוהה" תעלה בשני חלקים כאשר טרם ידוע מועד עליית חלקה השני, יחד עם זאת האנתולוגיה כבר חודשה לעונה נוספת.