בשל המצב הביטחוני ומטחי הרקטות שנורו משעות הצהריים לעבר הדרום וגוש דן אמנים רבים נאלצים לדחות את הופעותיהם ברחבי הארץ.
1 צפייה בגלריה
ידחו את מופעיהם. אביתר בנאי, נעם חורב
ידחו את מופעיהם. אביתר בנאי, נעם חורב
ידחו את מופעיהם. אביתר בנאי, נעם חורב
(צילום: משה נחומוביץ, איתן ברנט)
ההופעה של אביתר בנאי שהייתה אמורה להתקיים הערב (ד') במועדון הבארבי בתל אביב תידחה ל-21 במאי. "איך ניתן לעשות מופע כל כך טהור בימים כל כך סוערים, ובעיקר להשאיר ילדים ומשפחה בבית", פורסם בסטורי בעמוד האינסטגרם של המועדון שמבשר על דחיית מועד ההופעה.
גם הופעתו של אושר כהן שהייתה אמורה להתקיים היום בפארק מיני ישראל תידחה ל-22 במאי; המופע של נעם חורב שתוכנן להתקיים הערב בזאפה תל אביב יידחה ל-7 ביוני; וכך גם המופעים שהיו אמורים להתקיים הערב במועדוני הגריי הערב נדחו למועדים חלופיים, בהם מופע הסטנד-אפ של שלומי קוריאט במודיעין שיתקיים ב-13 ביוני.
ההצגה "הלהקה" מבית התיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי שאמורה הייתה להתקיים בהיכל התרבות במודיעין היום נדחתה גם היא בשל המצב.
עדיין ממתינים להוראת פיקוד העורף על מנת לקבל החלטה לגבי קיום נשף הרוק של אביב גפן, שאמור להתקיים מחר בפארק הירקון בתל אביב, והופעתם של להקת בקסטריט בויז, שאמורה להתקיים בשבת בלייב פארק ראשון לציון.
הדחיות מגיעות על רקע ההסלמה הביטחונית בשעות האחרונות שבמהלכן שוגרו מטחי רקטות מרצועת עזה לעבר יישובי הדרום וגוש דן. הירי הוא תגובה למבצע "מגן וחץ" שצה"ל פתח אתמול לפנות בוקר ברצועת עזה ובו חוסלו שלושה בכירים בג'יהאד האיסלאמי.