כחודש וחצי לאחר שהודיעו על התפרקות שיתוף הפעולה המוזיקלי ביניהם, סטטיק ובן אל ערכו היום (ה') את הופעתם המשותפת האחרונה בישראל, במהלך אירוע בר מצווה שנערך במצודת דוד בירושלים. זמן קצר לאחר מכן פרסם הראפר פוסט פרידה, בו ביקש להודות לפרטנר על שבע השנים שעברו יחד. "אז זהו. אשכרה הגענו עד כאן. הרגע ירדנו מההופעה האחרונה שלנו יחד כ'סטטיק ובן אל' לפחות לתקופה הקרובה", הוא כתב.
"הייתה דרך באמת מטורפת אחי, היו רגעים של שמחה, של כעס, של עצב", הוא הוסיף. "מה לא עשינו ביחד? מלישון בעליית גג של אבא שלך בבית דגן ועד למלונות חמישה כוכבים. משני ילדים עם חלום שבכלל כל כך פחדו על המקום שלהם שהם לא רצו להיות צמד, לצמד הכי מוצלח שאי פעם היה כאן. קטפנו כל פרס, טיפסנו לכל פסגה. עברנו באמת הכול יחד. מצד אחד, זה יום עצוב כי כל מה שאני מכיר ויודע זה להיות סטטיק מסטטיק ובן-אל. ומהצד השני, זה יום חג. יום שממנו רק נלמד ונשתפר. יש לפנינו לא מעט אתגרים, באיך כל אחד מוצא את עצמו לבד באולפן, על הבמה ובכללי בכל פן אחר במקצוע ובחיים עצמם. רוצה לומר לך תודה ענקית על מה שהיית בשבילי. אני בוחר לזכור רק את הדברים הטובים, רק את החברות האמיתית, האוזן הקשבת, הצחוקים, התכנונים, האסטרטגיה, העצות והאירועים המרגשים שהיינו בהם. פאקינג הכנסת אותי לחופה! מטורף!!
"מאחל לך שתתפתח, שתמצא ותחזיק באור החזק שיש בך, שתצליח בכל מה שתעשה, שתיצור מוסיקה טובה אם תבחר בכך ושתצליח בעסקים ובנדל"ן כמו שתמיד חלמת. אני מאמין בך בן בון. אוהב המון ואני בטוח שיבוא יום ועוד ישמעו את צמד המילים סטטיק ובן אל ביחד".
1 צפייה בגלריה
מתוך הופעתם של סטטיק ובן אל בנוף הגליל
מתוך הופעתם של סטטיק ובן אל בנוף הגליל
מתוך הופעתם של סטטיק ובן אל בנוף הגליל
(איתן גליקמן)
כזכור, בסוף חודש האוגוסט האחרון נודע כי אחרי שנים של עבודה משותפת בארץ ובחו"ל, השניים מפסיקים לעבוד יחד כצמד. הודעת הפרידה הגיעה כשברקע פורסם הסכסוך האישי של בן אל עם זוגתו לשעבר, אורטל עמר. כשלושה חודשים קודם לכן, הודיעו מנהליהם של סטטיק ובן אל לאחרון כי הם מצפים ממנו לפתור את הבעיות האישיות שלו, וכי לא יוכלו להמשיך כך לאורך זמן. עם הדיווח, נודע כי חיים סבן (סבן מיוזיק גרופ), בדומה למנהלים של סטטיק ובן אל, יואב גרוס ואורון כלפון, העדיף לעזוב את ניהולו של תבורי ולהישאר אך ורק עם סטטיק.