פרק אחד הספיק לאנשי HBO כדי להודיע רשמית ש"בית הדרקון", סדרת הבת של "משחקי הכס", תחודש לעונה שנייה. ואפשר להבין אותם.
2 צפייה בגלריה
מתוך "בית הדרקון"
מתוך "בית הדרקון"
עוד עונה בדרך. מתוך "בית הדרקון"
(צילום: Ollie Upton, HBO)
הרייטינג של פרק הבכורה שבר שיאים היסטוריים עבור הרשת – 9.9 מיליון צופים בארצות הברית צפו בו בערב בו הוקרן והפכו אותו לפרק הבכורה הנצפה אי פעם בתולדות HBO. מאז המספר טיפס כבר ל-20 מיליון וממשיך לעלות בכל יום.
"אנחנו יותר מגאים במה שהפקת 'בית הדרקון' השיגה בעונה הראשונה שלה", אמרה פרנצ'סקה אורסי, סמנכ"לית HBO. "הקאסט הפנומנלי והצוות מאחורי הסדרה לקחו על עצמם אתגר אדיר והתעלו על כל הציפיות מהם, ויצרו סדרה שכבר עכשיו מיצבה את עצמה כצפיית חובה. אנחנו לא יכולים להיות יותר נרגשים להמשיך ולהציג את הסאגה האפיה של בית טארגאריין בעונה השנייה".
2 צפייה בגלריה
מתוך "בית הדרקון"
מתוך "בית הדרקון"
מתוך "בית הדרקון"
(צילום: HBO)
חידוש הסדרה לעונה נוספת חשוב לא רק ל"בית הדרקון" עצמה ולעתידה. למעשה, HBO עובדים במקביל על פחות שבעה ספין-אופים ל"משחקי הכס" (חלקם אפילו באנימציה), כך על פי "הוליווד ריפורטר – והמשמעות היא שלפחות אחד מהם כנראה יקבל אור ירוק ויהפוך אף הוא לסדרה.
ברשת לא הודיעו כמה פרקים יהיו בעונה השנייה, אך אפשר לשער שככל הנראה יהיו עשרה פרקים. השאלה הגדולה יותר היא מתי העונה הזו תהיה מוכנה כדי לעלות. העונה הראשונה של "בית הדרקון" צולמה לאורך של כ-10 חודשים ולאחר מכן נדרשה כמות אדירה של עבודת פוסט, שהחלה אי שם בינואר ועדיין נמשכת בימים אלו – לכן ההשערות מדברות על כך שבכל מקרה היא לא תהיה מוכנה לפני 2024.